Mikä videopeli on sinulle paras

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

jos multa kysytään niin Littlebigplanet ja haluaisin pelata Star Fox Assaulttia.

Foorumin tylsin mies.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

En sitten tiedä, mikä olisi juuri MINULLE paras peli, kun en ole kaikkia pelejä vielä ihan koittanut... Mutta hyviä pelejä on paljon Sporesta the Sims 3:seen ja Lego Indiana Jonesista Scribblenautsiin.

Vierailija

Mulla on aika surkeita. Jtn Sly 2 ja 3, Guitar Hero Metallica, Crash Bandicoot 1, 2, 3 ja Crash Team Racing :). koska niissä on toimintaa +kivat vaikeusasteet ja Slyssa pelauskyllästymättömyys(ainakin mulla)

Vierailija

little big planet on munkin mielestä paras

1.Little big planet

2.Wii sports resort

3.Worms 4 mayhem

4.Wii fit plus

5.New super mario bros

6.Super mario galaxy

7.Worms 3d

8.Worms forts under siege

9.Pokemon platinum version

10.Sonic heroes.

11.Water farware

siinä kaikki:)

Vierailija

Star Wars: The Force Unleashed, Red Faction: Guerrilla, Sega Superstars Tennis ja Half-Life 2 + ko. pelin episodet 1 ja 2, tod. näk. tulevaisuudessa myös Episode 3. Sekä tietenki alkuperäinen Half-Life.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Mikä videopeli on sinulle paras

Ankkarock - 11.11.09 05:42 (ID 382607) Pidän peleistä: Lego Star Wars Pelit PS2. SLysarja PS2

mäkin pidän noista xD

Vierailija

lista jakuu:))

13.Legend of zelda

14.Mario kart wii (paras autopeli):)

15.Super mario galaxy 2 (HUOM) ei ole vielä kaupoissa

siin tais olla kaikki.

Vierailija

Mä tykkään singstareista :D En omista kaunista ääntä, mutta laulaminen o kivaa!! xD

Tykkään myös lego Star Wars peleist... niit o niin kiva pelata ja ne o helppoja :D

Naapuri omistaa myös wiin ja käyn siel joskus pelaamas sporttii ( golfi on kivaa!! xD )...

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat