HUIJAAMINEN: PELIT JA PUUHAT

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Okei siis alkaa vähän vaikuttamaan huijaamiselta tuola pelien ja puuhien puolella. "Tunnista piirtäjä" vaikein taso, kymmenen kysymystä, kymmenen sekuntia? Kuulostaako hämärältä? Huijaavatko he?

Mitä sinä tuumit: Kyllä vai Ei?

Kyllä.

"Kyllä eihän tuollaista näpyttelijää ja tietäjää löydy mistään!"

-Ihme kuin ei lukenut: Waltteri123456 Tulos: 1 sec. Vaikeustaso: Vaikea. Jos nämä saataisiin pois olisi "rehdisti" tehdyillle ennätyksillekin tilaa! Ja päästäisiin oikeasti katsomaan kuka on "Ankkatietämyksen maisteri"!

EI.

"Ei mielestäni he ovat vaan hyviä pelaamaan ja sinä kateellinen heidän taidoistaan".

-Jos miettii edes kerran että joku näkee kenen piirros tuo on YHDESSÄ sekunnissa ja vielä painaa että DON ROSA niin suosittelen hakeutumista "Tunnista piirtäjä" MM- Kisoihin!

OTTAKAA KANTAA!

Kommentit (14)

Vierailija

Kuule Dude, ihan mahdollista saada 10 sekassatehtyä Tunnista piirtäjä- peli.

Oli täällä kyllä yksi huijari kerran.. Froznballs, sillä oli jotain miljoona pistettä Karhukopla pelissä, mutta vihdoin ne sen pisteet katosivat!

Vierailija

on mahdollista läpästä tunnista piirtäjä (aivan kuin hän sanoi´,siis ylhäällä oleva en kattonu profiilia) eniweis se on mahdollista koska oon itekkin vetänyt sen 10 sekunnissa :]

Vierailija

Niin, no kysy Silee larolta onko mahdollista, kun on itse minulle todistanut. Hui, että sen tietää paljon ankoista. Huijui! Itse en kyllä millän niin nopeasti siinä onnistuisi, kun en edes saa kaikkea oikein...;)

Vierailija

Oho! Nyt katoin! Liitulla hieno chiittaus koodi ollut. 999999999 pistettä! Ei jumala! suksikoot kuuseen tuommoinen hullu xiitteri!

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

999999999 pistettä on vähän liikaa mutta jos tarpeeksi trenaa tunnista piirtäjässä niin sitä tule helppo, muuta sitten siinä ei ole mitään järkeä. Tässä olisi hyvä ehdotus: pisteet ja kuvat voisivat vaihtua 1 viikon, 1 kk : n tai vaikka puolen vuoden väkein, ettei samat kuvat pyörisi koko ajan.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: 10000 Trampoliini puhallus?

McDuck-fani - 10.11.09 07:39 (ID 381968) Tässä olisi hyvä ehdotus: pisteet ja kuvat voisivat vaihtua 1 viikon, 1 kk : n tai vaikka puolen vuoden väkein, ettei samat kuvat pyörisi koko ajan.

Nimenomaan! Kerran kuussa tai viikossa kuvat voisi vaihtua, että ei olisi niin helppoa!

Vierailija

Saan minäkin aina 10 sekunttia siinä "Tunnista piirtäjä" pelissä! Se on helppoa, kun muistaa ne kuvat ja tekijät, kun pelaa kauan ja valitsee nopeasti. He eivät huijaa Neljäs Caballeero!

Vierailija

Karhukopla-pelissä huijaaminen pitäis olla helppoa

1#: Googleta hyvä ohjelma. (ite räpellän cheatenginellä mutta en täällä.)

2# Kato youtubesta ohjeet.

3#: Ja kohta on 99999999 pistettä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat