talvipuuhat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä pelissä(äänestyksessä) on tarkoisus valita oma suosikki talvipuuhista(eli alla olevista puuhista.)

Lumisota

Lumiukkojen rakentaminen.

Lumilyhtyjen rakentaminen.

Lumienkeleitten tekeminen.

Hiihtäminen

Piilosta

Pulkkamäestä laskeminen.

Lumilinnojen rakentaminen.

Lumityöt

Jäämäistä laskeminen.

Lumilautailu

jäästä rakentaminen

Mun mielestä paras on lumpparisota:)

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

No minun mielestä paras talvipuuha on Lumiukkojen rakentaminen.Koska täällä on niin paljon lunta täällä voi rakentaa vaikka mitä lumesta joten Lumiukkojen rakentaminen.

Vierailija

Minun mielestäni parasta on laskeminen pulkalla. Ainakin Saariselän Kaunispään huipulta. Tunturi on sen verran korkea että laskeminen alas kestää hetken. Kiipeäminen takaisin huipulle ei olekkaan niin kivaa...

McJuoru
Seuraa 
Liittynyt22.10.2009

Pulkkamäistä laskeminen on suosikki :D Tässä vinkki:

1.Täytä pulkka kokonaan lumella.

2.Lisää lumen päälle vähän risuja

3.Kerää kuusen/Männyn oksia (joissa havusia) käteen ja aseta ne pulkan päälle tasaisesti

4.Kerää tukevia keppejä ja aseta ne tuoksi pulkan sivuille etteivät männyn tai kuusen oksat tipu.

Pulkasta saattaa tulla aika painava :/

Kun tuon tekee niin kovaa menee ja kun tulee töyssy niin on pepun alla kiva pehmuke joten töyssy ei tunnu missään :D

Tuota keinoa suosittelen sopivan pitkiin ja jyrkkiin mäkiin :D.

Mutta kannattaa olla varovainen koska jos on semmoinen mäki jonka mentyä heti tulee jonkinlainen este (esim. autotie,paljon puita) niin sattaa olla ettei pulkka pysähdykkään vaikka pitäisi.

Jos tuollainen tilanne on niin kannattaa laittaa vaan vähän pulkkaan lunta ja niitä oksia.

Ite keinoa kavereitten kanssa monesti ollaan kokeiltu.

Eli jos on esim. kipee jalka nii kannattaa tehä tuo konsti koska silloin oksat antavat pehmeyden joka on kuin höyhenpatja :D

Mutta jos on jyrkkä jäämäki niin en suosittele tuota keinoa koska silloin se saattaa mennä niin kovaa että se saattaa liukua erittäin kauas kovalla vauhdilla sillein ettei sitä oikein pysty pysäyttämään.

Vierailija

No ehdottomasti jäämäistä laskeminen,koksa minulla on niissä hyvä tekniikka ja nissä pääsee todella kovaa, paitsi se EI ole hauskaa, jos huosut kuluu ne kuluu minulla,koska en laske pulkalla :D. Tykkään myös kaikista muistakin noista puuhista paitsi lumityöt ovat kivoja vain illalla lumipyryn aikaan :).

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: talvipuuhat

McJuoru - 11.11.09 02:38 (ID 382287) Pulkkamäistä laskeminen on suosikki :D Tässä vinkki: 1.Täytä pulkka kokonaan lumella. 2.Lisää lumen päälle vähän risuja 3.Kerää kuusen/Männyn oksia (joissa havusia) käteen ja aseta ne pulkan päälle tasaisesti 4.Kerää tukevia keppejä ja aseta ne tuoksi pulkan sivuille etteivät männyn tai kuusen oksat tipu. Pulkasta saattaa tulla aika painava :/ Kun tuon tekee niin kovaa menee ja kun tulee töyssy niin on pepun alla kiva pehmuke joten töyssy ei tunnu missään :D Tuota keinoa suosittelen sopivan pitkiin ja jyrkkiin mäkiin :D. Mutta kannattaa olla varovainen koska jos on semmoinen mäki jonka mentyä heti tulee jonkinlainen este (esim. autotie,paljon puita) niin sattaa olla ettei pulkka pysähdykkään vaikka pitäisi. Jos tuollainen tilanne on niin kannattaa laittaa vaan vähän pulkkaan lunta ja niitä oksia. Ite keinoa kavereitten kanssa monesti ollaan kokeiltu. Eli jos on esim. kipee jalka nii kannattaa tehä tuo konsti koska silloin oksat antavat pehmeyden joka on kuin höyhenpatja :D Mutta jos on jyrkkä jäämäki niin en suosittele tuota keinoa koska silloin se saattaa mennä niin kovaa että se saattaa liukua erittäin kauas kovalla vauhdilla sillein ettei sitä oikein pysty pysäyttämään.

No huhhuh tulpi sieltä paljon vinkkejä! Käytänpä noita vinkkejä sitten kun olen parantunut influenssasta kun on jo jälkiauti menossa:)

Huom (jos sinulla on männynneulasia ja ohuet housut ne voi mennä läpi):) Ja kuka tykkää lumilautailusta? En kerennyt laittaa sitä valikkoon mutta nyt voi äänestää sitäkin:)

Bye Bye! .karhukopla oy.

Vierailija

Lisäsin valikkoon myös jäästä rakentamisen :)

Hankalaa keksin sen vaan yllätäen:))

Mun jääteos meni rikki just eilen):

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat