Millä foorumilla kävit viimeksi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin eli joka päivä tänne voi laittaa että millä foorumilla kävi ennen tähän topicciin tuloa.Minä käväisin äsken Pulinoissa

Sivut

Kommentit (88)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Foorumi=keskustelupalsta. Tämä koko akuankka.fi'n keskustelu on yhdessä yksi foorumi. Nuo hahmot, animaatiot, pulinat, julkaisut, sarjat, tekijät, kyselyt ja visailut, nettisivut ja keräily ovat vain tämän foorumin eri keskustelukategoriat.

Jos puhutaan foorumeista, kävin itse ennen aa.fi'n foorumia Ankkiksessa ja näistä tämän sivun kategorioista kävin viimeksi pulinoissa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Millä foorumilla kävit viimeksi?

Jertte - 11.11.09 04:26 (ID 382416)

Äsken kävin pulinoissa.

Samoin..

Vierailija

Foorumeilla nuo ovat keskustelu-alueita tai keskustelu-kategorioita eikä foorumeita.

Ja tämä on ihan turhaa viestimäärän kasvatusta, kuten esim. AkutykkääIineksestä on kirjoittanut nyt kahden tunnin sisällä kolme yhden lauseen viestiä ja muutenkin, ketä yleensä kiinnostaa, että on joku käyttäjä käynyt viimeksi jossain pulinoissa yms.

Tämän voisi kyllä lukottaa.

Ja jotta ei ihan offiksi menisi, niin pulinoissa...

Vierailija

Buahahah! Viestinkasvatus topat on mun mieleeni, ja älkää jaksako valittaa sitten siitä minulle. Kiitos!

Kävin tätä ennen pulinoissa.. taas jälleen kerran.

Vierailija

[quote]Re: Re: Re: Re: Millä foorumilla kävit viimeksi?

Janne95 - 11.11.09 05:59 (ID 382677) Foorumeilla nuo ovat keskustelu-alueita tai keskustelu-kategorioita eikä foorumeita. Ja tämä on ihan turhaa viestimäärän kasvatusta, kuten esim. AkutykkääIineksestä on kirjoittanut nyt kahden tunnin sisällä kolme yhden lauseen viestiä ja muutenkin, ketä yleensä kiinnostaa, että on joku käyttäjä käynyt viimeksi jossain pulinoissa yms.[quote]

Jep. Keskustelu-kategoria. Ja jos foorumeista puhutaan, kävin juuri Simpsonit.org:issa. Jos keskustelu-alueista puhutaan, kävin juuri kyselyissä ja visailuissa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat