Need for speed

Seuraa 
Liittynyt9.10.2008

Tiedän että tästä aiheesta on jo kirjoitettu mutta en löytänyt sitä niin kirjoitin nyt itse uudestaan

Need for speed on aivan maaaahtava peli, paras Need for speed on most wanted

Kertokaa montako kertaa ootte pelannut sen läpi.(:

Kommentit (5)

Vierailija

Tylsä peli.. Mulla on NFS carbon ja underground. Kummatkin läpi. Kummatkin on myös muuten XboXille, ei sille 360 vaan ihan normi xboxille.

Vierailija

No vaikka kuinka monta kertaa.Minusta Need for speed on toooooooooooooooosi hyvä peli.Olen ehkä läpäissyt sen 200 kertaa läpi.Need for speed on tosiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyvääääääääääääää peli!

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

No aika vähään tyydytte... o_O Itse pidän Most Wantedia jo pohjanoteerauksena, eivätkä Carbon ja Undercoverkaan paljoa paremmaksi pistä. Pro Street oli ihan kohtuullinen, mutta ennen Shiftiä mielestäni viimeinen kunnon NFS oli Underground 2, vieläkin tulee pelattua kavereiden kanssa. Shift olikin sitten todellinen yllätys, en tosiaan odottanut sarjan nousevan suosta näin tyylillä. Asennetta löytyy, meno ei ole liian sumulaattorimaista ja etenkin autojen äänimaailma on toteutettu varsin mallikkaasti. Ai että sitä fiilistä kun Veyronin nelosturbo W16 karjaisee... ; )

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat