Ulkomaat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tuli tämmöinen mieleen kun mietin, että himputin Meksiko tavallaan teki tän sikainflunssan, niin keksin tämän siitä.

Eli siis täällä keskustellaan kaikkea ulkomaista, EI kotimaasta, eli Suomesta. Kaikkea keskusteluaJokainenhan varmaan jo ymmärtää? No, jutelkaas sitten :D

Kommentit (3)

Vierailija

Mielestäni maantieto on kivaa ja valtioiden rajat ovat jänniä. Lisäksi rakastan matkustelua!

Suomi: Kotimaani on mielestäni aika tavallinen, ja siksi ei kauhean viehättävä, vaan itse asiassa aika tylsä. Mutta kiva paikka asuahan tämä on!

Ruotsi: Naapurimaa, Suomea mielenkiintoisempi paikka. Varsinkin Tukholma on hyvin kaunis ja viehättävä suurkaupunki. Olen käynyt siellä varmaan 30 kertaa. Kolmårdenin eläintarha on varsinkin hyvä paikka. Ja kielihän minulta sujuu, kun äiti on ruotsalainen.

Englanti: Kävin siellä joskus 5-vuotiaana. Sumeita mielikuvia Lontoosta. Muuten maa on yksi Euroopan merkittävimmistä maista.

Espanja: Täällä olen käynyt vuosina 2006, 2007 ja 2008. Mahtava lomanviettopaikka, suosittelen kaikille!

Vierailija

Olen käynyt yhteensä... hm... vain neljässä eri maassa. :( Virossa, Kanarianssarilla, (eli Epsanjassa :D) Kreikassa Rodoksen saarella ja Bulgariassa. Ruotsissa en ole ikinä käynyt, vaikka se epäsuorasti "jokaisen suomalaisen peruusivistyykseen kuuluu".

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat