Kotityöt

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä kotitöitä joudut tekemään ja saatko siitä niinkuin "palkkaa", eli kuukausrahaa? Minä teen kotitöitä, mm. imuroin, lenkitän koiran ja siivoan. Saan 20€ kuukausrahaa, jolla ostan sitten aina akkareita :D

Kertokaa toki ihmeessä joudutteko te tekemään kotitöitä jne..

Kommentit (10)

Vierailija

Joudun siivoamaan, viemään roskat, joskus laittamaan ruokaa... jne. Ei niitä ole kovin kiva tehdä, mutta jos teen niitä tarpeeksi, saan 5€ kuukaudessa.

Vierailija

Miksi saat noin vähän kuukaus rahaa? Vai onko teidän perheessä montakin muksua? Minä olen ainut meiän perheessä.. Asun iskän kansa kahdestaan. Niin, joo mäkin joudun viemään roskatkin.. En joudu koskaan tehä ruokaa ;)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Älkää valittako, itse en ole koskaan saanut mitään, vaikka olen imuroinut oman huoneen, vienyt roskia, hakenut postin yms. pikkuhommaa. Yleensä vanhemmat vain sanovat, että sitten ei pääse tietokoneelle, jos ei tee jotakin.

Vierailija

Täh? Ei pääse tietokoneelle, jos ei tee niinkun kotityötä? Jos semmoinen juttu olisi täällä, niin en kyllä ikinä tekisi kotityötä.. :$:s

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

No eipä tosiaan heru palkkaa kotitöistä, opintotuella täällä saa pärjätä. Satanen kuussa tosin ei tahdo riittää kuin juuri ja juuri laskuihin, ja ensi vuoden alusta vuosittaisen autoveron muuttuminen päästöpohjaiseksi kasvattaa menoja entisestään. Mutta kotitöistä, imuroin yleensä koko murjun itse, pesen akkunoita, laitan ruokaa, pesen pyykkiä, astioita... Kaikkea mitä kämpän hoitoon kuuluu. Juu, vanhempien luona asun, mutta pitäähän sitä jotain tehdä muonituksen ja asuinpaikan eteen.

Vierailija

Teen aika usein ruokaa, sitten imuroin, tyhjään astianpesukoneen ja pyykinpesukoneen ja näin.

Saan joskus rahaa.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Siivoan aina oman huoneeni ja joskus saatan imuroida koko kämpän. Äitiä autan aina siivouksessa ja kodinhoidossa parhaani mukaan. Siivoamisesta en saa palkkaa, mutta kuukaudessa saan 40-50e, mutta siitäkin menee heti 20e bussilippuun.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat