Monta teemataskaria omistat?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olisin voinut laittaa myöskin, että omistatko kaikki teemataskarit ja tuon nykyisen otsikon, mutta se olisi ollut liian pitkä.

Eli siis monta Teemataskaria omistat? Minä omistan:

1 Pala kakkua, 10 Pakettimatka 11, Banzai, 13 Nimeni on Ankka. Aku Ankka, 14 Laki ja Järjestys, 17 Kelmien kerho, 18 Lahjaunelmia, 19 Kaksoiselämää, 20 Tuhat ja yksi työtä ja 21 Todellisia tonttuja. Kun teette listaa, laittakaa teemataskarin numerot ja nimi. Kiitos.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Minä omistan: 1 Pala kakkua, 4 Munaaja, 6, Rekiretki, 7, Kääk! Aku Ankan monet kasvot, 8 Kultainen joulu, 10 Pakettimatka, 11 Banzai!, 12 Lahjalahti, 13 Nimeni on Ankka. Aku Ankka, 14 Laki ja järjestys, 15 Puhu Pukille, 16 Munaajan paluu, 17, Kelmien kerho, 18 Lahjatoivomuksia, 19 Kaksoiselämää, 20 Tuhat ja yksi työtä ja 21 Todellisia tonttuja. Siinä oli yhteensä siis 16 teemataskaria.

Vierailija

Ohhoh! Sähän omistat paljon noita teemataskareita! Minä ostin Nimeni on Ankka. Aku Ankka, Kelmien kerhon ja Banzain kaverilta koulusta, hintaan 5.80€. Aika hyvä ostos oli ;)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

6.Rekiretki, 7.Kääk!, 8.Kultainen joulu, 9.Valkokankaan sankarit, 13.Nimeni on Ankka, Aku Ankka, 14.Laki ja järjestys, 17.Kelmien kerho, 19.Kaksoiselämää, 20.Tuhat ja yksi työtä.

Siinä oli omistamani teemataskarit.

Vierailija

Omistan 14 taskarin teemanumeroa. Minusta teemanumerot ovat melkein parhaita mutta kovakantiset vie voiton koska niissä on niin paljon hyviä piirtäjiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat