Tee 400 merkinviesti (Medium)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä on ihan samanlainen kuin 100 merkin viesti- leikki, mutta tässä pitää kirjoittaa 400 merkinviesti ja sitten ekana minä päätän aiheen ja esim. jos minun aiheeni on Hannu Hanhi vaikka, niin seuraavan vastaajan pitää kirjoittaa 400 merkinviesti Hannu Hanhesta. Sitten kun hän on tehnyt, hän laittaa Nxt: Aku Ankka tai minkä itse nyt haluaakaan. MUTTA se pitää liittyä Aku Ankkaan / Ankkalinnaan!

Tämä on vaikeampi taso kuin helppo.

Kommentit (3)

Vierailija

Éli taas tämä sama vanha selitykseni Akusta , Iineskestä ja Hannusta joka on edelleenkin hyvin hyvin arvelluttava. Iines pyörittää kahta miestä samaan aikaan. Itse olisin Akuna jo Hannua turpaan vetänyt ja ihmettelen miksei Aku tee näin. Ehkä Aku Ankan tekijät eivät halua Aku Ankkaan väkivaltaa niin paljon mutta ei se Iines todellakaan voi kahden miehen kanssa olla ! todella toldella arvelluttavaa

Vierailija

Akulla on siätämätön epäonni. Minullakin on todella paha epäonni. Aina kun jossakin paikassa on portaat niin kaadun aina. Akulla on tyttö ystävä mutta ei aivan oma. Kilpakosiana on kukapa muukaan kuin hannu hanhi. Jos olisin aku niin hakkaisin hannun tajuttomaksi koska se rehvastelee aina moukan tuurillansa ja arpajais voitoilla. Kaikille kelpaisi hannun onni. hannu on vain harvoin akua auttanut joka tympii todella usein. helppo topic!

Vierailija

Tuleeko teille aku? ;) No, aika varmasti muttaa... :)

Meille ainakin tulee. Luen tietenkin aina ne. Lempihahmoni ovat Iines, Liinu, Leenu ja Tiinu yms. Muutkin ovat kyllä kivoja. :D

Joskus minua kylläkin ärsyttää Akun ainainen huono-onnisuus. Onneksi sentään joskus akulla on onnea, mutta yleensä silloinkin lopussa joku jahtaa akua.;)

(mitähän vielä keksisin?) Tein tänään tänne tämän profiilin. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat