Suru-Topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli täs topicis on aiheena kertoo surullisii tietämiänne juttuja.Yks mun naapuri joka pyys meit aina sille syömään välipalaa kuoli.

Kommentit (8)

Vierailija

Pappani kuoli taannoin. Siitä en vieläkään halua puhua paljoa. Olen myös surullinen, että kaverini luokkalaisen sisko nukkui pois, hänellä ei ollut mitään sairauksia, ei kuumetta tai mitään oireita mistään sairaudesta. Myös sen kahdeksanvuotiaan sikainfluenssaan kuolleen tytön puolesta olen surullinen. :( :( :( Myös serkkujeni hamsteri nimeltä Siiri kuoli vähän aikaa sitten. Nyt heillä on kaksi kissaa. Muistakaa, että surun yli pitää päästä, eikä jumittua asiaan. Kolmas Caballero, oliko naapurisi aikuinen vai lapsi?

Vierailija

Lainaus:
Suru-Topic

Kolmas Caballero - 12.11.09 06:59 (ID 383799) Yks mun naapuri joka pyys meit aina sille syömään välipalaa kuoli.

Voi harmi...

Meidän vanha koira Siiri kuoli. Minun pikku-mummu kuoli kanssa.

Minulla on aina kun tulen suihkusta tai joskus on semmoinen olo, että haluaisi muuttaa pois kotoa ja että ne perheenjäsenet on ihan vieraita.

Ei minulla ole yleensäkkään tapahtumut mitään surullista.

Vierailija

Lainaus:
Re: Suru-Topic

ninus - 12.11.09 07:01 (ID 383806) minun ystäväni kilpikonna kuoli.

(Niisk)Tuo on kyllä surullista.

Vierailija

Minun elämässäni ei ole kuollut kuin yksi henkilö, vaarini jääräpäi syytensä takia. Mutta onneksi, että ei ole kuollut kuin yksi.. Seuraava joka saattaa kuolla, niin on iso-mummini, se on 82vuotta vanha ja täyttää Joulukuussa 83. Uskon, että hän kuolee lähivuosina, mutta toivon, että ei.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat