RuneScapesta keskustellaan.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

RuneScape eli "rune" on eräiden mielestä hyvä.

Minun mielestäni on tylsää pelata pelkästään yhtä ja samaa peliä. En ymmärrä, miksi ketään kiinnostaa vain kehitä leveli 99?

Runessa ei ole kivaa, koska on tylsää vain jotakin tiettyä leveliä kehittää. Vastatkaa jos teidän mielestänne rune on outo peli. Aloitin juuri ja kova keskusteleen.

Kommentit (13)

Vierailija

Eieieieiei! Historian huonoin peli. Se maximi leveli ei ole 99, vaan peräti 129 muistaakseni. Olen pelannut runea 2005-2008, kunnes lopetin uuden grafiikka päivityksen takia. Se oli todella kiva peli, itse tykkäsin ainakin. Pelasin sitä 24/7.. Joskus yöllä heräsin pelaamaan sitä koneelle ja vielä arkipäivänä ja sitten nukuin koulussa... Sillonkuin 1.8.2008 tuli se grafiikka päivtys, lopetin pelaamisen, koska se oli kyllä huono juttu.

Vierailija

Tosiaan. Hissan huonoin peli! ei sitä kukaan jaksa pelta. Skillien maksimi on 99, mutta kokonaan leveleitä voi olla nykujää jopa 136.

Vierailija

Eieieieiei! Historian huonoin peli. Se maximi leveli ei ole 99, vaan peräti 129 muistaakseni. Olen pelannut runea 2005-2008, kunnes lopetin uuden grafiikka päivityksen takia. Se oli todella kiva peli, itse tykkäsin ainakin. Pelasin sitä 24/7.. Joskus yöllä heräsin pelaamaan sitä koneelle ja vielä arkipäivänä ja sitten nukuin koulussa... Sillonkuin 1.8.2008 tuli se grafiikka päivtys, lopetin pelaamisen, koska se oli kyllä huono juttu.

PS: Sori jos tuli spämminä, koska se ei ottanut viestiä ja etusivu ei aukenut.. Some connection problems.. Loading - Please wait..

Vierailija

PS: Sori jos tuli spämminä, koska se ei ottanut viestiä ja etusivu ei aukenut.. Some connection problems.. Loading - Please wait..

Vierailija

Siis tyyliin maailman huonoin peli kaikki mun entisessä jääkiekkojoukkueessa pelas sitä, enkä voinut sietää sitä. Kuka järkevä ihminen hakkaa 24/7 jtn "runee"(paitsi akutykkääiineksestä) jossa hakataan kivikirveellä jotain ihmeen lukkeja.?? Siis tosi raivostuttava peli (6)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
RuneScapesta keskustellaan.

Ankkafani315 - 13.11.09 10:45 (ID 384100)

Ps Eikös otsikon pitäisi olla RunEscapesta keskustelllaan?

Se on RuneScape oikeastikin. Onhan sitä joskus tullut pelattua ihan hulluna (n. 3 tuntia viikossa), mutta onneksi lopetin sen. Siihen jää nimittäin helposti koukkuun. Kävin tässä muutama viikko sitten katsomassa, minkälainen se nykyään on, ja viimeisestä käynnistäni oli yli 400 päivää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat