Onko habbo...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko habbo-hotelli teidän mielestä hyvä paikka. Mun mielestä EI TODELLAKAAN, vaan se on maailman surkein "virtuaali-yhteisö" ( :Z:Z:Z:Z:Z:Z )

Kommentit (12)

Vierailija

Lainaus:
Re: Onko habbo...

Clodagh - 13.11.09 10:44 (ID 384098) Sieltä tuli kaverini koneleelle viruksia, muutenkin paikka on tosi ******stä!

Oon samaa mieltä. Munkin kaverin koneelle tuli siitä viiruksia ( (6) )

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Turha toppa sillä kaikki tietävät, sen , että Habbo Hotel on maaeilman surkein nettiyhteisö, jotain ****n Habboseteleitä ja ostat 'Habbohuoneeseesi' lisää kamoja joita vaihdat kavereittesi kanssa. Eli kumiankka teleporttiin eikös je.

En ole pitänyt koskaan Habosta, eikä kyllä kaveritkaan pidä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen eri mieltä, ei ole maailman surkein nettiyhteisö. Suurin osa pelaajista ei käytä siihen yhtään rahaa, koska tavaroita voi saada muutenkin (monella keinolla). Wikipediasta: "Suosituksena on, että alle 13-vuotiaat käyttäisivät palvelua ainoastaan vanhemman seurassa".

Eikä tietokoneeseen varmasti sieltä viruksia tule, paitsi jos ei ole mitään virustarjuntoja päällä...

Vierailija

En mene habboon, koska siinä on alaikäraja, enkä ylitä sitä. Ei se vaikuta kiinnostavalta, mutta jokaisella on oma mielipide. (Mikä into joillain on inQuttaa habboa)

Vierailija

Lainaus:

Clodagh - 13.11.09 10:44 (ID 384098) Sieltä tuli kaverini koneleelle viruksia, muutenkin paikka on tosi ******stä!

Niinpä.Mitä järkee on olla habossa?Siellä olijat kertokaa mitä järkee?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Onko habbo...

Kaisakoo - 13.11.09 01:20 (ID 384231) En mene habboon, koska siinä on alaikäraja, enkä ylitä sitä. Ei se vaikuta kiinnostavalta, mutta jokaisella on oma mielipide. (Mikä into joillain on inQuttaa habboa)

öö... habbossa EI ole ikärajaa, mutta jos olet alle 12-vuuotias siellä pitää olla vanhemman kanssa ja jos olet alle 15, sinun pitää kysyä vanhemmilta lupa habbo seteleiden ostamiseen.

Vierailija

Lainaus:

djlordi - 13.11.09 11:13 (ID 384117) Olen eri mieltä, ei ole maailman surkein nettiyhteisö. Suurin osa pelaajista ei käytä siihen yhtään rahaa, koska tavaroita voi saada muutenkin (monella keinolla). Wikipediasta: "Suosituksena on, että alle 13-vuotiaat käyttäisivät palvelua ainoastaan vanhemman seurassa". Eikä tietokoneeseen varmasti sieltä viruksia tule, paitsi jos ei ole mitään virustarjuntoja päällä...

mun kaverille tuli sieltä koleme palomuurihälytystä, eli joku yritty tunkeutua niitten koneelle, vaikka niillä oli kunnon suojaukset, mutta nillä oli sen verran hyvä estojärjestelmä että ne sai sen poistettua niitten koneelta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat