Arvostele edellinen käyttäjä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli siis arvostele edellinen käyttäjä kannattaa myös perustella.

Sivut

Kommentit (178)

Vierailija

Tosi hyvä käyttäjä! Asiallisia viestejä, ei spämmiä. Mielenkiintoisia ja joskus pitkiäkin tarinoita. Numero 9+

Vierailija

Todella hyvä kirjoitusasu, niitä 'uuden sukupolven niuhottajia'(ei pahalla; kaikella kunnioituksella). Osaa edistää foorumia paremmaksi.

En voi antaa kouluarvosanaa - ihmisiä ei voi arvostella numeroin.

Vierailija

:D = Loistava / 10

:) + = Hyvä+ / 9

:) - = Hyvä- / 8

:l = Välttävä / 7

:( = Huono / 6

:'( = Huonompi / 5

I-) = Todella huono / 4

Eri arvoja :)

Mr Roope Ankka on hyvä käyttäjä. Osaa oikeinkirjoituksen ja on asiallinen.

Sanoisin :) +

Vierailija

ninusta olen varsin usein nähnyt. Viestit ovat keskitasoisia, vaikka jäävät joskus kaipaamaan lisäpituutta. Käyttäjänä ninus on ihan perus. 8+.

Vierailija

onni-onni-onni taitaa olla varsin uusi täällä, mutta en ole spämmiä nähnyt ja viestit ovat ok. Käyttäjänä onni on peruskasin luokkaa.

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Mörkkis on yksi niistä kymmenistä avuliaimmista käyttäjistä! Hän on todella mukava ja pistää perustelutkin! Lisäksi hänellä on komea saavutus, monesko käyttäjä hän on AA:n sivuilla.

Arvosanaksi voisin antaa 9½, koska on niin mahtava käyttäjä!

Vierailija

Rankku08:sta pidän hyvin paljon, pitkät ja perustellut viestit useimmiten ja huumoria mahtuu mukaan! Ystävällinen muille ja kirjoitusvirheistä ei tietoakaan! Antaisin vanhalle kunnon Rankulle arvosanan 9+.

PS. Ja Rankku, olen 52. käyttäjä täällä, aika hyvin minulta ;) ;) no ei vaan... mutta kyllä minä 52. olen.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat