Herkut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä on topic kaikille herkuille. Niiksi lasketaan karkki, limsa, leivonnaiset, jäätelö ja kaikki muu mistä tykkäät. Mutta jos tykkäät vaikka makaronilaatikosta, älä kirjoita siitä tänne koska se ei ole jälkiruoka. Kaikki varmaan ymmärtävät mitä tarkoitan.

Laittakaa linkki jos tälläinen on jo!

Sivut

Kommentit (49)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Herkkuja on niin paljon, että jos ne kaikki luettelisi tässä, niin sivusto menisi tukkoon, mutta kerron tässä muutaman herkun: Pandan maitosuklaa, mokkapalat, Coca-Cola ja Toblerone-suklaa.

Vierailija

nam luettelen tässä nyt muutamia herkkuja pepsi, ed, sukla, karkki, jäätelo, pulla, piparit, keksit, kermavaahto, kääretorttu, nomparellipiirakka, munkkiporsas, rinkilä.

hyi olkoon muffinssit on kamalia hyi hyi!

niin ja sit yks herkku vielä: kookoskeksit.

Vierailija

äidin tekemä täytekakku on ihanaa! samoin ku sirkusaakkoset, korvapuustit, maustemuffinit, jäätelö, marengit, letut jne. :)

Vierailija

Minun mielestäni itse tekemä Marianne jäädyke on maailman parasta jälkiruokaa. Teemme sitä aina jouluna. Onko kukaan koskaan kuullut siitä ?

Vierailija

Minä tykkään lähes kaikista jälkiruoista. Eli vaikee sanoa suosikkia. Jäätelö on ainakin kesällä erityisen hyvää ja kaikki leivonnaiset ovat myös hyviä. Limsatkin ovat hyvä vaihtoehto muille herkuille. En siis osaa sanoa suosikkiani.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat