Jännä juttu

Seuraa 
Liittynyt13.5.2009

Tarvitset tv-kaukosäätimen ja kameran. Paina kokoajan jotakin kaukosäätimen nappia, Ota kamera ja kuvaa sillä kaukosäätimen infrapuna lähetintä (paina edelleen jotkain nappia)kokeile sama ilman kameraa, Mitä huomaat?

Kommentit (11)

Vierailija

Tästä aiheesta varmaan riittääkin paljon keskusteltavaa. Sitten kun kaikki ovat nähneet kerran sen punaisen valon siellä kamerassa, tämä topic on yhtä turha kuin viime viikon sanomalehti.

Usko pois, yhdellä kertakäyttöisellä aiheella tämä topic ei tule olemaan kovin pitkäikäinen.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jännä juttu

Vingeri - 14.11.09 06:38 (ID 385924)

itseasiassa se ei oo punainen valo, eikä se valo näy paljainsilmin. Tää voi olla turha topic.

Kuules ny Vingeri. Mä tiesin ton jutun aikoja sitten. Mä oon purkanu melkein 40 kaukosäädintä ja mulla on 4 kolmen voltin kolikko paristoo. Se "valo" on infrapuna LEDin säteilyä (LED on valoa säteilevä diodi) ja se ei todellakaan näy paljain silmin. Toi juttu toimii myös näin. Otat kaukosäätimen (turhan semmoisen), purat sen, kolvaat sen LEDin pois virtapiiristä, otat 3 voltin patterin ja kytket LEDin siihen.

Vierailija

No mutta jos kaikki vois kertoa jotain "jänniä juttuja". Okei, no toi oli vaan idea ei tartte toteuttaa jos se on huono...

Vierailija

Lainaus:
Re: Jännä juttu

:Minni: - 29.11.09 04:10 (ID 399748)

No mutta jos kaikki vois kertoa jotain "jänniä juttuja". Okei, no toi oli vaan idea ei tartte toteuttaa jos se on huono...

Hmm... minusta oikein hyvä idea, kaikki voisi kertoa jänniä kokeiluja! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat