AkuAnkka-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä on siis Aku Ankka-aiheinen off-topic. Täällä voi siis keskustella yleisesti Aku Ankasta, Ankkalinnasta, hahmoista, tekijöistä ja kaikesta ankkamaailmaan kuuluvasta. Tämä toivottavasti vähentää turhien topicien määrää.

Tänne voi kirjoitella:

-Kysymyksiä

-Uutisia

-Huomautuksia

-Keskustelua Disneyhyn liittyvistä asioista

Sivut

Kommentit (168)

Vierailija

Luen tällä hetkellä Aku Ankan taskukirjaa Nr: 250. Minulla on hyllyssäni monta sataa taskaria, tietysti numerojärjestyksessä. Aloin lukea niitä alusta numerojärjestyksessä kesälomalla ja huomasin, etten muista niistä mitään, joten kaikki taskarit tuntuvat taas ihan uusilta :) Kannattaa siis lukea vanhat taskarinsa uudelleen, mielummin,kun että ostaa uusia. Onko teille joskus käynyt näin, entä miten te pidätte Akkareitanna tai Taskareitanne, hyllyssä vai pinossa lattialla. Siinä muutama kysymys tämän topicin alkuunsaamiseksi.

Vierailija

Mulla on aikalailla sama kokemus olen lukenut Aku Ankka lehdet 2001-2007 varmaankin 10-20 kertaa läpi. Ja vielä uusiakin on tullut luettua se 2-5 kertaa. Ja vielä lopuksi pidän Akkarini hyllyssä niitä varten tehdyissä kansioissa tietenkin järjestyksessä.:) Taskareita minulla ei ole paljoa mutta silti ne ovat hyvässä järjestyksessä kirjahyllyssäni.:)

Vierailija

Niin määki luen samoja monta kertaa. Pidän myös taskukirjat numero järjestyksessä kirjahyllyssä ja lehdet kansioissa.

Vierailija

mulla menee aina Aku Ankat sekasin hyllyssä kun mä luen niitä ja en jaksa pistää takas numerojärkkään. Kestääruton pitkään!

Vierailija

Tää on hyvä topic. Tämmöstä tääll'ä kaivattiin. Joo minä pidän akkarit kansiossa niin ei pääse katoamaan. Suosittelen muillekkin.

Vierailija

Kannattaa pitää huoli omista Akkareistaan ja Taskareistaan niin niitä on sit parempi lukee.

ps. sadas viesti:):):):):):):DXDXD:D

Vierailija

Mistä ankkajulkaisusta pidätte eniten, entä mitä teille tilataan?

Minä pidän eniten Aku Ankasta, koska se on ainoa ankkajulkaisu, jossa julkaistaan Carl Barksin ja Don Rosan tarinoita. Pidän myös taskareista ja Roope-sedistä ja niitä minulla on molempia noin 200 kpl. Eli yhteensä noin 400. Minulle tulee Aku Ankka, Roope-setä ja Aku Ankka Extra. Ihan hyviä kaikki, mutta Akkari on paras!

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Lainaus:
Re: AkuAnkka-topic

Mefisto - 15.11.09 03:29 (ID 386718) Jep.Onko kukaan huomannu etää ankkojen sukupuussa on MacAnkkojen klaanissa yks Ankanpää?

Huomattu on, vuosia sitten.

Hyvä, että tämä topic perustettiin!

Mulla on Akkarin kaikki lehdet vuosilta 1998-2009, siis tähän mennessä ilmestyneet. Ne on siistissä järjestyksessä kansioissa huoneessani. Taskareita on kertynyt joku 150 kappaletta, joukossa saattaa olla joitakin harvinaisuuksiakin...

Roope-Setiä löytyy noin 200 kappaletta, joista noin puolen on äidin vanhoja, 1980- luvulta peräisin, loput ovat uusia, vastikään tilattuja.

Muistan (tai luulen muistavani) suurimman osan lukemistani tarinoista, mutta se on vain, että huomaan lukeneeni tarinan ja tiedän sen juonen.

Vielä kerran: HYVÄ ETTÄ TÄMÄ TOPIC TEHTIIN!

:D :D

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

No, laitetaan "uusi" kysely vauhtiin:

Mitä pidät Aku Ankan kovakantisista?

Minä pidän niistä, ne kun näyttävät hienoilta hyllyssä ja ovat muutenkin hiukan parempia kuin ihan tavallinen Akkari- lehti, vaikka niissä on aika paljon samoja sarjoja...

Vierailija

Juu... Ovathan kovakantiset ihan kivoja, minulla on kaikki Don Rosan kovakantisetja muutamia Barksin kirjoja sekä joukko muita kirjoja.

Täälläon tarkoitus puhua kaikesta Akuun liittyvästä,ei vain kysellä. Tämä on Aku-Ankka-aiheinen Off-topic.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: AkuAnkka-topic

Akufani153 - 15.11.09 05:42 (ID 386899) moi

No moi moi.

Juu, kovakantiset ovat ihan mukavia, mutta ne ovat vaan hieman liian kalliita, mutta kyllä niitä löytää divareilta ja kirppiksiltä kohtuuhintaan.

Vierailija

Kovakantiset on hyviä. Koska niissä on hyvät piirtäjät Esim. Carl Barks ja Don Rosa. Myös hyvät tarinat mutta ne ovat aika kalliita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat