gogos crazy bones

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Okei elikkä täällä keskustellaan gogoista.

Mulla ois muutama kysymys teille.

1.Montako gogoa sulla on?

2.Ootko vaihdellut niitä jos sulla on ees gogoja.

3.Onko sulla uusia gogoja?

Ja tässä mun vastaukset kysymyksiin.

1.Mulla on 14 gogoa.

2.Oon vaihdellut niitä.

3.Mulla on uusia 12 ja vanhoja 2. (Jotku vanhoista on hukkunut.)

Ps: Saa esittää omia kysymykasiä gogoista ja jos et tajunnut tätä juttua.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

AkuisthebestxD, GoGot ovat pieniä muoviukkoja, joita voi vaihdella, niillä voi pelailla, niitä varten on tietovihko kaikista UUSISTA GoGoista. Niitä varten voi ostaa GoGo-pussin, jossa voi säilyttää kaikkia ukkojaan. Niitä on erinäköisiä ja ehkä hieman erikokoisiakin. Niillä on eri voimat, joku ukko voi olla esim. teleportti tai joku sellainen.

Minulla itselläni on yksi GoGo ja sen sain kaveriltani. Se on teleportti, ja se on melko voimakas ukkeli. Hyvitykseksi annoin kaverilleni GoGostaan 20 senttiä, koska minulla ei itselläni ollut omia GoGoja, joista yhden olisin vaihtanut siihen kaverini teleporttiin.

Tässä on kaikki asiat mitkä tiedän GoGoista.

Vierailija

AkuisthebestxD, GoGot ovat pieniä muoviukkoja, joita voi vaihdella, niillä voi pelailla, niitä varten on tietovihko kaikista UUSISTA GoGoista. Niitä varten voi ostaa GoGo-pussin, jossa voi säilyttää kaikkia ukkojaan. Niitä on erinäköisiä ja ehkä hieman erikokoisiakin. Niillä on eri voimat, joku ukko voi olla esim. teleportti tai joku sellainen.

Ehdin ensin.

Vierailija

Öh.. minä vain kerroin tämän jutun vähän tarkemmin kuin sinä, hiirikebab, joten sinun ei olisi tarvinnut ilmoittaa, että viestisi ehti tänne ennen minun viestiäni.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: gogos crazy bones

hiirikebab - 15.11.09 05:37 (ID 386884)

[naurua] ehdin ensin ketoa gogoista

Niin, ja mitä sitten?

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gogos crazy bones

Hermanni 313 - 15.11.09 06:09 (ID 386959) Joo, jotenkin hämärästi muistan, että niitä on ollut. Itse en ole kylläkään omistanut, mutta eikös ne ollut "muodissa" joskus 5-10v sitten?

Jep ja nyt ne on näköjään tulleet uudestaan muotiin, kun ainakin kioskien hyllyillä näkee niitä.

McJuoru
Seuraa 
Liittynyt22.10.2009

Täällä Helsingissä Gogoja hankittii 6 vuot sitte ;P. Itelläni oli niit noin 150. Enää niitä ei mistää kauppoje hyllyistä löydy ja muutenki turhaa rahantuhlausta...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat