Taskarit-topic

Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Päätin tehdä tälläisen Taskarit-topicin, koska minua alkoi ärsyttämään "Onko sinulla taskari 269" ja "Mitä mieltä olet taskarista 185"- tyyliset topicit. Eikö niitä voisi laittaa yhteen isompaan topiciin? En haluaisi, että foorumi täyttyy tuommoisilla topiceilla, joihin kuitenkin vastataan kyllä tai ei.

Eli tämän topicin tarkoituksena on, että tänne voit laittaa kysymyksiä siitä, että "onko sinulla jotain taskaria" tai "mitä mieltä olet jostain taskarista" tai muuta keskustelua taskareista. Tottakai myös muut julkaisut (esim. mini-taskarit) ovat tervetulleita ja toivon, että tämä vähentää turhien "Oletko lukenut taskari 350"-tyylisten topicien tekoa.

Itse voisin aluksi kysyä mitä mieltä olette. Kummat ovat parempia: Tavalliset taskarit vai tuplataskarit? Omasta mielestäni molemmat ovat yhtä hyviä.

Ps. Tälläinen on varmaan joskus jo tehtykin, mutta en hakukoneen avulla löytänyt mitään. Eli sori jos tälläinen on jo.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Tämä on hyvä topic! Tällaista tänne jo kaivattiinkin, minuakin ärsytää nuo "onko sinulla taskari se ja se...". Todella ärsyttävää. Hatunnosto Sohvaperunalle.

Omasta mielestäni kummatkin (taskarit ja tuplat) ovat ihan hyviä, en oikein perusteluja keksi.

Vierailija

Tää on hyvä topic tänne! Keräilettekö mitään taskareita esim. mini taskareita, teemoja, tuplia... mä kerään tuplia ja teemoja.

Vierailija

On!!! Mun pikkuveljel on se ja oon lukenu sen. Onko jollain Tuplanolla ja vaarallinen ensi-ilta? Jos nii voitteko kertoo oliko se hyvä koska aion ostaa sen.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Minäkään en ole vielä ostanut lokakuun tai marraskuun taskareita. Odotan, että ne tulevat divareihin ja ostan halvemmalla tai sitten ostan ne myöhemmin vaikka jouluna. Nyt en ole ajatellut ostaa mitään, koska mielummin säästän joulua varten.

Vierailija

Täyttä Rautaa tuo taskarin Tuplanolla tarina oli kyllä hyvä. Ei voi moittia..

Ostin kyllä heti kun tuo uusin taskari ilmestyi meidän kauppoihin.. Tänään sain Ankkalinnan Joulutontut, koska vaarini osti. Yli puolet kokoelmieni akkarit on ostettu kaupasta ja vaarini rahoilla ;)

Vierailija

meilläkin on Joulutontut on ostettu, kun sain äitini maaniteltua ostamaan sen. harmillasta vaan on kun saan lukea sen vasta jouluna...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat