Kaverit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eivätkö kaverit olekkin tärkeitä? Minulla on ainakin 12 kaveria, joista vain 1 on bestis.

Ja toinen asia, mehän olemme täällä Aku ankan sivuilla kavereita. Mutta onko jotenkin noloa, jos on laittanut poikia "parhaat käyttäjät" listaan vaikka on tyttö? Koulussahan poika ja tyttö eivät usein ole kavereita. Mutta ovatko täällä Aku ankan sivuilla?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Minulla on monta 4lk tyttöä kaverina koulussa, eikä siinä ole mitään noloa. Itse asiassa viihdyten heitä, sillä leikin olemana outo ;D Kaikki kutsuvat minua Aku Ankka friikiksi tms.. Ja on se ihan normaalia, että poika ja tyttö on kavereita, mutta ei nyt ihan siis tiedätte kyllä millä lailla. Eikä siinäkään ole noloa jos on Parhaat Käyttäjät listalla poikia jos on tyttö ja jos taas on poika ja on tyttö listalla, ei haittaa. Kaverit on tärkeitä, minulla niitä riittää vaikka en ole niitten kansa vapaa-ajalla.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Kaverit ovat tärkeitä. Ilman kavereita elämästä puuttuisi jotain. Ihminen on sosiaalinen olento joka tarvitsee silloin tällöin juttukaveria, joten kaverit jos mitkä todella ovat tärkeitä. Sillä onko kaveri tyttö vai poika ei pitäisi olla mitään väliä, mutta yleensä homma vain menee niin että päiväkodissa ollaan kavereita keskenään, ala-asteella saattaa ällöttää, yläasteella alkaa kiinnostaa ja sen jälkeen on taas aivan sama. Tosin tietysti iän myötä kyseeseen voi tulla seurustelukin, mutta yhtälailla sitä voi olla ihan vain kavereita myös vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Netissä ihmisistä ei välttämättä edes tiedä kumpi tämä on, tai onko ihminen ollenkaan, mutta tilanne onkin täysin eri kuin irl. Netissä oikeastaan vain keskustellaan, eikä varsinaisesti olla kavereita, mutta toki tämäkin on mahdollista. Toiset pitävät yhteyttä netin välityksellä, me täällä juttelemme mitä sylki suuhun tuo ja jotkut vain seuraavat keskusteluamme.

Kavereista kuitenkin oli kysymys, joten sanon että ainakin itselle ne ovat tärkeitä. Koulussa on paljon mukavampaa kun on tovereita joiden kanssa jutella ja miettiä asioita. Pidän ryhmätyöskentelystä, ja tälläkin hetkellä koulussa on menossa projekti jota työstämme porukalla. Ryhmämme projektipäällikkö on tyttö, enkä näe siinä mitään pahaa. Tulen toimeen molempien kanssa ja toivon että tekin tulette.

Vierailija

Lainaus:
Re: Kaverit

Vaa_ri - 18.11.09 06:15 (ID 389516) Kaverit ovat tärkeitä. Ilman kavereita elämästä puuttuisi jotain. Ihminen on sosiaalinen olento joka tarvitsee silloin tällöin juttukaveria, joten kaverit jos mitkä todella ovat tärkeitä. Sillä onko kaveri tyttö vai poika ei pitäisi olla mitään väliä, mutta yleensä homma vain menee niin että päiväkodissa ollaan kavereita keskenään, ala-asteella saattaa ällöttää, yläasteella alkaa kiinnostaa ja sen jälkeen on taas aivan sama. Tosin tietysti iän myötä kyseeseen voi tulla seurustelukin, mutta yhtälailla sitä voi olla ihan vain kavereita myös vastakkaisen sukupuolen kanssa. Netissä ihmisistä ei välttämättä edes tiedä kumpi tämä on, tai onko ihminen ollenkaan, mutta tilanne onkin täysin eri kuin irl. Netissä oikeastaan vain keskustellaan, eikä varsinaisesti olla kavereita, mutta toki tämäkin on mahdollista. Toiset pitävät yhteyttä netin välityksellä, me täällä juttelemme mitä sylki suuhun tuo ja jotkut vain seuraavat keskusteluamme. Kavereista kuitenkin oli kysymys, joten sanon että ainakin itselle ne ovat tärkeitä. Koulussa on paljon mukavampaa kun on tovereita joiden kanssa jutella ja miettiä asioita. Pidän ryhmätyöskentelystä, ja tälläkin hetkellä koulussa on menossa projekti jota työstämme porukalla. Ryhmämme projektipäällikkö on tyttö, enkä näe siinä mitään pahaa. Tulen toimeen molempien kanssa ja toivon että tekin tulette.

Juuri näin.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Kaverit on tärkeitä ja minullakin on kavereina sekä tyttöjä ja poikia. On tärkeää, että tulee kaikkien osapuolten (sekä tyttöjen, että poikien) kanssa toimeen.

Vierailija

Lainaus:
Re: Kaverit

AkutykkääIineksestä - 18.11.09 06:07 (ID 389500) Minulla on monta 4lk tyttöä kaverina koulussa, eikä siinä ole mitään noloa. Itse asiassa viihdyten heitä, sillä leikin olemana outo ;D Kaikki kutsuvat minua Aku Ankka friikiksi tms.. Ja on se ihan normaalia, että poika ja tyttö on kavereita, mutta ei nyt ihan siis tiedätte kyllä millä lailla. Eikä siinäkään ole noloa jos on Parhaat Käyttäjät listalla poikia jos on tyttö ja jos taas on poika ja on tyttö listalla, ei haittaa. Kaverit on tärkeitä, minulla niitä riittää vaikka en ole niitten kansa vapaa-ajalla.

Itselläni on replikkejä jolle koko luokka nauraa aina. Pari päivää sitten opettaja kysyi minulta jotain, samalla huomasin hanskani tippuneen luokan patterin väliin joten ha'in liitytaululta karttakepin ja rupesin tökkimään hanskoja pois patterin välista. sitten opettaja kysyi: 'mitä sinä teet?' Vastasin: Otan hanskoja ja koko luokka repesi.

Repliikkejä:

Poliisi!

Polisseja!

Eikun merihirviö

Pikemminkin taateli

BÖÖ!

Vierailija

Mulla on paljon kavereita, ja monet asuu eri kaupungeissa. Tyttökavereita ei mulla oo ollenkaan koska ne ihmettelee (syystä tai toisesta) että olen niin iso Aku Ankka-fani. Mut poikia mulla on paljon kavereita, mutta luokallani on yksi tyyppi jota en voi sietää! Hän on ärsyttävä, typerä ja lapsellinen!

Vierailija

On minullakin repliikkejä:

Uuu! Whats that? (Keksin tuon yhdestä Club Penguin sarjakuvasta)

D'oh! / Tou!

Yyymmmm

Chikichikichikichiki

XD

Ja muitakin,m utta en jaksa listata ;D

Vierailija

Löytyy mullakin paljon kavereita kuten teillä, ja kyllä esim. suurin osa luokkalaisistanikin on parhaita kavereitakin, ja on ne tytötkin jotkut ihan kivoja kuitenkin mielestäni, vaikka poika olenkin. Väliäkö sillä, onko kaveri tyttö vai poika koska kaveri on kaveri, jonka kanssa voi puuhata mitä vain vaikkapa jutella, leikkiä ja vaikka mitä kivaa tehdä. Täältä AA: stakin mulla on muutama "kaveri", esim. Frodo, Akuhullut, AgentAg, Pap_pa, Vaa_ri, Wondy, Mattiii ja Siru05.

Vierailija

Onhan minulla niitä kavereita jonkusen verran, joka on mielestäni arvostettava asia. Ensimmäinen ystäväni jonka olen jo pikkulapsesta asti tuntenut, on yhä kaverini, ja ehkä jopa paraskin sellainen. Meillä on monesti hauskaa yhdessä, vaikka toki voi joskus erimielisyyksiäkin ilmaantua. ;)

Sitten jos kyse on pojista, niin se on sitten hieman eri juttu se. Minulla itselläni on pikkusen ongelmia poikien kanssa kommunikoimisessa, jos totta puhutaan. Aina alkaa nolottaa, johtuu se sitten syystä tai toisesta. =/ Siinä ei todellakaan pitäisi olla mitään pahaa, jos on poikia kavereina. Oma käytökseni johtuu luultavasti vain luonteestani. ;D

Vierailija

Kaverit ovat tärkeitä. Ilman kavereita meistä tulisi hulluja. Ihminen ei pärjää ilman juttukaveria.

"Repliikeistä" puheen ollen, minulla niitä ei ole kovinkaan paljon. Ainoa taitaa olla Doh. :D

Vierailija

[quote]Kaverit

Jones Duck - 18.11.09 08:14 (ID 389831) Löytyy mullakin paljon kavereita kuten teillä, ja kyllä esim. suurin osa luokkalaisistanikin on parhaita kavereitakin, ja on ne tytötkin jotkut ihan kivoja kuitenkin mielestäni, vaikka poika olenkin. Väliäkö sillä, onko kaveri tyttö vai poika koska kaveri on kaveri, jonka kanssa voi puuhata mitä vain vaikkapa jutella, leikkiä ja vaikka mitä kivaa tehdä.

Ai niin mulla ja mun serkulla joka on samassa koulussa on kans muutama repliikki:

Dont!

Moipati

Vuohamahahaha

Niinpä.On mullakin tyttöjä kevereina.En tarkota että jokasella pitäs olla tyttöjä kevereina,mutta jonkun tutkimuksen mukaan pojilla pitäs olla tyttöjäkin kavereina ja toisin päin.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä mulla niitä kavareita on, tosielämässä niitä on ainaskin muutama ja netissä ja mesessä enemmänkin. Poikien kanssa mä viihdyn tosi hyvin, mutta tyttöjen kanssa mä olen vähän onneton. Normi elämässä mä muuutun ujoudesta liian mykäksi, netissä ja mesessä taas on helppoa jutella niiden kanssa. Täälläki AAssa on ainaskin kolme tyttöa, joiden kanssa tulen toimeen. Yksi mun tyttöserkku on myös yksi parhaista kavereistani, me tullaan hyvin toimeen. Mutta ainoa bestis on samalla paikkakunnalla asuva kundi, joka myöskin on todella mukavaa seuraa.

Ilman kavereita mä en jaksaisi elää, vaan masentuisin ihan pilalle. Kavereiden kanssa on paljon helpompi jutella ja touhuta kuin vanhempien kanssa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat