365/365 topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tämä on kuin Off-Topic. Mutta sinnehän ei enää voi kirjoitella pölinöitään joten päätin tehdä ´´sijaisen´´. Ensiksi voitaisiin laittaa aiheeksi Sikainfluenssa. Onko sinulla ollut on possunuha? Itselläni on tällä hetkellä ja en ole tällä viikolla menossa kouluun. Kuume tuli tossa Sunnuntai iltana. Jossain kello 12:00 aikaan menin suihkuun ja siinä kävi niin että pyörryin siihen paikkaan. Heräsin omassa sängyssäni. Kun olin nukkumassa oli painajaisia, jostain syystä piti olla kaiken suoraa, muuten olisin vajonnut tai muuta. Tiistai aamuna sitten kuume meni alas 39:ta 37:ään. Uuden aiheen voi tietysti sitten laittaa kun huvittaa.

Nightwish - Yöwissy

Kommentit (4)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Sikainfluenssastakin on tehty jo monta omaa topicia.

Ja en ymmärrä miksi pitää tehdä "toinen Off-topic?" No ehkä on tarkoituskin, että en ymmärrä..

Sikainfluenssaa minulla ei ole ollut ja toivon ettei sellaista tulekaan.

Vierailija

Niinpä, yhdyn Sohvaperunaan ja miksi tuommoinen otsikko? Siis täällä keskustellaan aina siitä aiheesta minkä sanot? Järki käteen kun teette topiceja! Lukkoon vain, Ylläpito!

Vierailija

Täällä on jo Off-topic, eikä toista semmoista tarvita. Ja täällä on sitä paitsi minun tekemäni aito ja alkuperäinen Sikainflunssa topic.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat