Keräilykortit-Topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin kuin otsikko sanoo, keräilykortteihin liittyvää pulinaa. Voit kertoa mitä kortteja keräilet, mitä kortteja olet joskus ennen keräillyt. Itse kerilin joskus Duel Masters-kortteja, mutta on meinaannvähän into hiipunut niiden keräilyssä. Sain urani aikani maailman harvinaisimman kortin, joka on samalla myös maailman voimakkain kortti. Sillä on maksimivoima, eli mahtavat 15000! Sen nimi on "Billion-Degree Dragon". Eräs frendini hinkuu sitä koko ajan, ja valittaa, että jos kerran en enää keräile Dueleita, miksen anna sitä hänelle. En kyllä ikinä anna pois niitä kortteja, joilla on tunnearvoa! Löytyy multa myös monia muita Dueleitakin, ja esim. muitakin maailman harvinaisimpia kortteja löytyy, erityisesti "Super Necrodragon Abzo Dolba". Olen myös koko ikäni keräillyt Pokémon-kortteja, ja niiden keräämistä en ole ainakaan lähiaikoina lopettamassa. Paras kortti on muistaakseni Mewtwo "Star". Muita hyviä löytyy myös, esimerkiksi Gardevoir LV.X(130 HP) ja Gliscor LV.X(110 HP). Slaking(150 HP) mulla oli myös joskus, ja se myös iski 150. Oli paras kortti mitä mulla on ikinä ollut, mutta sitten typeryyksissäni vaihdoin sen siihen Mewtwo "Star":iin.

Eli siitä vain pulisemaan ja pölisemään ja kysymyksiä saa tietty esittää!

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Aikoina keräilin Duel Master ja Pokemon kortteja. Pokemonkortit on ties missä, mutta Duel Master korttini ovat tallessa. Tosin piilossa, ei tallessa.. Pokemoni korttina minulla oli se feikki joku 100000 voiman vai mikä se oli..

Vierailija

Minä keräilin vuosi sitten pokemonkortteja ja dueleita. Minun paras pokemonkortti on 600 hoopeinen mutta annoin sen Aapolle. Minusta duelit ovat huonoja enkä keräilee enää kortteja koska ne ovat vain pahvia.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Onhan nuita Poké-kortteja vielä vino pino kaapin perällä, ja arvoksi joku alan tuntija heitti yli tonnin... Saisikin myytyä tuohon hintaan. ; D Mukaan kuuluu harvinaisuuksia kuten Mew-kortti joka jaettiin vain ensimmäiseen Pokémon-leffaan menijöille (en itse käynyt katsomassa, sain kaverilta), ja hyvässä kunnossakin ovat. Ainoita kortteja mitä koskaan olen kerännyt, ja siitäkin on jo ikuisuus. Taisin olla 5-vuotias... Siis 15 vuotta sitten. Aina odotettiin innolla viikkorahoja ja eikun kioskille kysymään onko erä saapunut. : D

// Erikoiskortti kyllä, sellainen kiiltelevä, takapuolella "luolamaalauksellinen" Mew ja jotain ihme merkintöjä...

/// Vaikka kaikki! : D

Vierailija

Vaa_ri, puhuitko Mew-erikoiskortista? Meikällä nimittäin on se, sain sen kun vanha naapurini antoi kaikki Pokénsa mulle. Ja Jertte, se korttisi on feikki, koska 200 on max. HP.

//EDIT: Jos joskus vielä nähdään, voisit myydä muutaman Vaa_ri.

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Lainaus:
Re: Keräilykortit-Topic

Jertte - 19.11.09 04:36 (ID 390546) Minusta duelit ovat huonoja enkä keräilee enää kortteja koska ne ovat vain pahvia.

Niinhän se on... Nykyään ne ovat minullekkin vain pahvisia kortteja, jotka ovat ylihinnoiteltu. (50 senttiä (!) yhdestä kortista)

Sattuupa itselläni olemaan joitakin poke- kortteja, parhaita on Latios (80 HP) ja Politoed ex (150 HP).

En ole niitä enää neljään vuoteen keräillyt...

Vierailija

Kuule Jones Duck raja ei ole 200 hp onhan wailordikin just saman verran ja se on ex. Minulla oli ennen se kortti mutta nyt se on Kelmerillä siis Aapolla.

Vierailija

mun paras pokemon on charizard ex jolla on 160hp ja joka iskee huimat 200 ja duelmastereista muuten mullakin on harvinaisin billion degree dragon jaon munki kaverit sitä kyllä hinkunu

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Keräilykortit-Topic

Jertte - 19.11.09 04:52 (ID 390588)

Kuule Jones Duck raja ei ole 200 hp onhan wailordikin just saman verran ja se on ex. Minulla oli ennen se kortti mutta nyt se on Kelmerillä siis Aapolla.

Jertte, tarkoitin että se suurin HP mikä on, niin se on sitten se 200 HP. Mulla oli muuten kerran semmoinen feikki-Pichu-kortti, jonka HP oli 200000 ja se iski 99999. Outoa, eli selvä feikki. Kyproksella näin yhden nolon feikin: Se oli Weezing, jonka nimi oli DoubleBomb-Gas, ja sen hyökkäykset oli Koffing ja Weezing jotka iski kolmea ja yhdeksää. Sen HP:kin oli 39. Selvä feikki siis!

Vierailija

Nostetaan tämä, että voidaan taas pälpättää! Vaa_ri, milloinka sitten myisit ne kortit, koska en tainnut antaa numeroni sulle silloin Hesan miitissä? Ja vielä, olen rahapulassa joten ei löydy kuin joku 50€.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
Jones Duck: Vaa_ri, milloinka sitten myisit ne kortit, koska en tainnut antaa numeroni sulle silloin Hesan miitissä? Ja vielä, olen rahapulassa joten ei löydy kuin joku 50€.

Jos joskus satut vierailemaan Lahden suunnalla, ilmoittele vaikka täällä. Hesassa tulee itse vierailtua liki joka viikonloppu, tänäänkin lähdin 8.30 sinne päin... Ajattelin käydä ennen koulun alkua tsekkaamassa pysäköintimahdollisuudet. Järkevä reissu, mutta aamulla oli tylsää! : D

Vierailija

Lainaus:
Re: Keräilykortit-Topic

Vaa_ri - 20.11.09 04:16 (ID 392077)

Lainaus:
Jones Duck: Vaa_ri, milloinka sitten myisit ne kortit, koska en tainnut antaa numeroni sulle silloin Hesan miitissä? Ja vielä, olen rahapulassa joten ei löydy kuin joku 50€.

Jos joskus satut vierailemaan Lahden suunnalla, ilmoittele vaikka täällä. Hesassa tulee itse vierailtua liki joka viikonloppu, tänäänkin lähdin 8.30 sinne päin... Ajattelin käydä ennen koulun alkua tsekkaamassa pysäköintimahdollisuudet. Järkevä reissu, mutta aamulla oli tylsää! : D

Vaa_ri, näin tietämättömänä kysyn: Kuinkas kaukana Lahti on täältä pääkaupunkinseudulta? Että jos vain pääsen joskus ilmoittelen siitä vaikka Off-Topicissa tai täällä niin sovitaan joku tapaamispaikka. Hyvä muuten että muutkin keräilee Dueleita, sillä voi olla että joskus olin Suomen innokkain Duelin keräilijä, putsasin kerran kaupan kaikki Duel-kortit!

//Edit: Niin sori, tarkoititko Hesaa? Sinne pääsen ihan varmasti, pitäisi sitten vain joku päivä vähän katsoa että milloin pääsen. Ja sitten hyvä paikka, sitä en kyllä tiedä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat