bionicle

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

onko sinulla bionicle:jä? meillä on,pikkuveljellä on vaikka kuinka paljon.minulla on vain muutama.

Kommentit (7)

Vierailija

Anteeksi jos valitan, mutta eikö tämä ole aika samanlainen kuin "kellä on legoja" topic? Siinäkin kysytään Legoista, joten sinne voi kertoa omistaako esim. juuri niitä Bioniclejä.

Kuitenkin, en halua vain valittaa joten sanon, että on minulla muutama jossain kaapin syvyyksissä(en ole käyttänyt niitä piiitkään aikaan).

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: bionicle

>omena< - 19.11.09 07:53 (ID 391001)

Anteeksi jos valitan, mutta eikö tämä ole aika samanlainen kuin "kellä on legoja" topic? Siinäkin kysytään Legoista, joten sinne voi kertoa omistaako esim. juuri niitä Bioniclejä.

Kuitenkin, en halua vain valittaa joten sanon, että on minulla muutama jossain kaapin syvyyksissä(en ole käyttänyt niitä piiitkään aikaan).

niin tämä voi ollakin vähän samanlainen mutta ei tämä topic ole aivan samanlaine.sillä koska voi vain bionicleistä kertoa.

Vierailija

Ah, LEGOn mahtisarja on saanut oman Topicinsa.

BIONICLE on ehdottomasti hieno sarja mutta Bara Magna on mielestäni aika...

Köhköhsyvältäköhköh.

Kuitenkin, vanha Matoran-universumi on hienouksia. Minä aloitin 2004 tämän loistosarjan fanituksen, aluksi vain parin setin saamisena ja myöhemmin ihan kunnon fanituksena.

Fanitus loppui.

Bara Magna on syyllinen!

Vanha kunnon Tahu on silti ehdottomasti upea hahmo. Nyt jotain todella järkyttävää teille:

FANIT, ÄLKÄÄ LUKEKO, SE ON KARVAS TOTUUS!

BIONICLE loppuu 2010.

Se on tosi. Jotkut varmasti tahtovat kieltää sen, mutta se on totuus. Synkkä totuus. Alkuvuodesta tulee 6 pikkusettiä +Muutama erikoisuus-titaanikoon setti.

JÄRKYTTÄVÄ TIETO PÄÄTTYY.

Olen pahoillani, arvoisat fanit, se on totuus.

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

En pidä niitä hyvänä sarjana. Joskus minulla niitä sattui olemaan ja fanitin niitä, mutta siitä on jo 6-7 vuotta aikaa. Nyt ne keräävät pölyä kaapin perukoilla...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat