oletko nähnyt ufoja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

eli oletko nähnut lentäviä lautasia tai sen tyylisiä valoilmiöitä?itse en ole nähnyt.mutta kertokaa omia kokemuksia.

Kommentit (15)

Vierailija

tänne voi kertoa jos on nähnyt taivaalla liikkuvan valon esimerkiksi.ei välttämättä tarvitse olla ufo.vain siihen viittavaa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: oletko nähnyt ufoja?

Mörkömööpeli - 20.11.09 03:38 (ID 392010) Juu, kyllähän niitä välillä näkee "outoja valoja" sun muuta siihen viittaavaa.

Voitko millään tavalla todistaa niiden olleen "ufoja"?

Tai eihän oikeastaan kukaan voi todistaa nähneensä "ufon" tai minkään muunkaan tavattoman valoilmiön tai lentävän kohteen.

Pelkkä sana ei riitä monille alkuunkaan ja "ufot" ovat helppoja väärentää koneella. En tietenkään halua lannistaa ketään joka sitkeästi etsii ufoja mutta kovin montaa väärentämättömäksi todistettu ufo kuvaa ei maapallolta löydä.

Kdr

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: oletko nähnyt ufoja?

keno don rosa - 20.11.09 03:43 (ID 392023)

Lainaus:
Re: Re: Re: oletko nähnyt ufoja?

Mörkömööpeli - 20.11.09 03:38 (ID 392010) Juu, kyllähän niitä välillä näkee "outoja valoja" sun muuta siihen viittaavaa.

Voitko millään tavalla todistaa niiden olleen "ufoja"?

Tai eihän oikeastaan kukaan voi todistaa nähneensä "ufon" tai minkään muunkaan tavattoman valoilmiön tai lentävän kohteen.

Pelkkä sana ei riitä monille alkuunkaan ja "ufot" ovat helppoja väärentää koneella. En tietenkään halua lannistaa ketään joka sitkeästi etsii ufoja mutta kovin montaa väärentämättömäksi todistettu ufo kuvaa ei maapallolta löydä.

Kdr

niinhän niitä ei voi todistaa ovatko ne ufoja mutta tänne voi kirjoittaa oudoista valo ilmiöistä.ei niiden tarvitse olla ufoja.

Vierailija

Koulussa käveli tänään vastaan! No, ei vaisinkaan, mutta kyllä joitain valoja taivaalla olen nähnyt. Olivat ehkä jotain tele-mastoja tai jotain, ken tietää? :)

Vierailija

No olenko mennyt väittäneeksi että niiden tarvitsisi olla ufoja?

Nämä ufot nyt tulevat ensimmäisenä mieleen.

Ja missä vaiheess väitin että tuon valoilmiön pitää olla aito? Kysyin vain Mörkömööpeliltä voiko hän todistaa että se on unidentified flying object.

Ei kai se nyt sinua riso jo minä ilmaisen mielipiteeni ja melkoisen epäselvästi sanon etten usko ufoihin.

Kdr

Vierailija

Eipä ole tullut nähtyä minkään sorttista Tunnistamatonta Lentävää Objektia tai lentäviä lautasia (paitsi keittiössä), ja Suomessa ei kai avaruuden muukalaisia paljoa ole lennellytkään : D

Vierailija

Minä en ole nähnyt mutta kun toi ensimmäinen se apollo meni kuuhun ekaa kertaa vai oliko se avaruuteen niin he näkivät mukavansa ufon tiedän tuon jutun koska katsoin tuon ohjelman.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat