Sarjat-Topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No niin, varmaan ensimmäinen "kunnon" topic Sarjat-osioon. Eli tämmöinen tyhmänrohkeasti tehty topic kaikille sarjoille, saatan tehdä parhaan/hirveimmän sarjan äänestyksen, joten siitä vain lukemaan, ja valitsemaan parasta ja huonointa sarjaa. Myös parasta kässärintekijää saatetaan äänestään, niin kannattaa perehtyä hyvin näihin sarjojen juoniin.

Vielä vähän ehdotuksia helpottamaan keskustelua:

Mikä on suosikkisarjasi?

Kuka on lempparikäsikirjoittajasi? Mielestäni kuuluu aiheeseen tuo, koska he suunnittelevat sarjoja.

Ei sitten muuta, joten ei mitään muuta kuin keskustelemaan!

Sivut

Kommentit (48)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Todella hyvä topic!

Don Rosan sarjat ovat kaikista parhaimmat Aku Ankassa. Rosan tarinoista Kadonneen kirjaston vartijat, Sammon salaisuus, Kirje kotoa, Kolmen Caballeron paluu sekä Paino-ongelmia ovat kaikki hyviä. Rosan lisäksi pidän myös Barksista,Vicarista ja Kari Korhosesta, enkä sano tätä nyt siksi,että olen suomalainen, Kari on ihan oikeasti hyvä.

Sarjoista tykkään vähiten tai en pidä lainkaan William Van Hornin tarinoista. Ne ovat vaan jotenkin tylsiä eikä niissä ole oikein minkäänlaista mielikuvitusta. Joku tarina saattaa kertoa siitä, kun vesihana vuotaa ja Aku yrittää kymmenen sivun verran korjata sitä.

Vierailija

Tei itse tuon AkuAnkka-topicin hahmot-osioon, tälläisiä yleisiä topiceja pitäisi olla joka osiossa ja ne pitäisi pitää aina pinnalla. Todella hyvä topic, tämä yleinen sarja-topic. Lempitarinani näkyy profiilistani, eli Olla kuin ei olisikaan. Tarina, jossa Aku toivoo, että ei olisi syntynytkään, ja saa nähdä, mitä olisi tapahtunut ilman häntä. Ankkalinnahan on ihan raunoina, Iines julkkis, Roope asuu roskapöntössä laihan Hansun kanssa. Ankanpojat ovat 100-kiloisia ja asuvat Hannun luona, syöden herkkuja. Tarina on koskettava ja mielenkiintoinen.

Vierailija

Don Rosan ja Barksin tarinat ovat molemmat rattoisia. Rosan sarja Sammon salaisuus on suuri kunnianosoitus suomalaisille, jota me arvostamme. Paras tarina on varmaan Klondiken keisari yai unelmoiden läpi elämän

Vierailija

Kiitos kehuista, mä kun ajattelin että tätä topicia vain haukuttaisiin koska tein tämän aika tyhmänrohkeasti. Mun lempparisarjoja ovat ainakin Olla kuin ei olisikaan, Avaruusnokosilla, Kirje Kotoa, Mustan Matkalaisen varjo sekä Unelmoiden läpi elämän. Olen vähän ihmetellyt, miksi kaikki tykkäävät samoista sarjoista, mutta ratkaisu on tainnut selvitä mulle, meinaan kaikilla sarjoilla mistä tykkäätte, on hyvä juoni. Tai no, en nyt ihan tiedä tuosta juonesta, mutta piirtäjän täytyy silloin ainakin olla hyvä.

Vierailija

Unelmoiden läpi elämän on ihan OK sarja. Kerran kun lukee se on hauska. Jos toisen kerran lukee, niin se ei ole enään hauska.

Vierailija

yllä minä ainakin olen jaksanut lukea tuota unelmoiden läpi elämän sarjaa uudestaan ja uudestaan. Ja vitsit maistuvat yhä makeasti.

Vierailija

No Rosalla ja Barksilla on minun mielestä parhaat sarjat.Molemmat osaavat piirtää *juuri*seikkailullisia tarinoita,joten heitä ei voi vertailla.Molemmilla on kylläkin Parhaat Sarjat joten *heitä ei voi vertailla*.

Vierailija

Jos annatte kommentteja, muistakaa, että annatte enemmän kuin yhden lauseen viestejä! Nostan että voi muutkin vastata tänne!

Vierailija

No niin, tänään olisi alkamassa Paras sarja-äänestys, mutta ei nyt heti aamulla, sillä täytyy ehtiä kouluun! Voit jo vaikka alkaa miettiä parasta sarjaa! Muokkaan pian tätä viestiä, ja annan äänestysohjeet sittemmin.

//Edit: Voi pladi piip, en ole näköjään tätä kerennyt muokkamaan. Äänestysohje on tässä: Eli, kerrot, mikä on äänestys. Sitten, sanot mielestäsi parhaan sarjan, ja perustelet vastauksesi. Pidän listaa äänistä tässä viestissä yllä, mutta voit itsekin päivittää tilanteen. Äänestys päättyy 5.12 keskusteluajan loputtua. Äänestää saa vain kerran. Itseltäni ääni menee Kirje Kotoa-sarjalle.

Tilanne:

Kirje Kotoa 1pts.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat