Animaatiot-topic

Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Välttääksemme sen, että foorumilla on jokaisesta animaatiosta erillinen oma topic, niin tein tämän Animaatiot-topicin. Tarkoitus on, että jokaisesta animaatiosta ei tarvitse tehdä omaa topicia, etenkin jos tarkoituksena on kysyä vain, että onko leffa hyvä vai huono.

Täällä voit keskustella animaatioista muuten vain,kertoa oman suosikkianimaation tai mistä animaatiosta et pidä, kysyä muiden mielipiteitä tai keskustella muuten vain.

Itse olen perinteisten vanhojen piirrettyjen ystävä. Aku Ankka ja Timon ja Pumba tulevat ensimmäisenä mieleen. Mikään animaatio ei varsinaisesti ole ollut huono,mutta en pidä tietokoneanimaatioista.

Tänne ei kannata tulla puhumaan vaikka jostain James Bond-leffoista, sitä varten on Elokuvat-topic.

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Eka Aku Ankka animaatio joka tulee mieleen on semmonen, (lyhyesti), että Aku ja Hessu menevät kalaan ja jäävät ajelehtimaan merelle. Sitten on Ankronikka animaatioita ja sellaisenkin olen nähnyt kun Tupu, Hupu ja Lupu tulevat Akun luo. Ja viela Don Donaldinkin olen nähnyt. Ja vielä sellaisia missä on joku tyhmänpuoleinen karhu ja joku pulska tyyppi. Ja olisi vielä muitakin mutta en ala luettelemaan.

PS. Hyvä topic :D

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Re: Animaatiot-topic

taikaviitta-97 - 28.11.09 12:54 (ID 398700) Hyvä topic.

Kiitos,kiitos vaikka olisit voinut vähän enemmän tuohon viestiisi kirjoittaa (siis topicin aiheeseen liittyvää).

Jonttu-Ankka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

[quote]Re: Animaatiot-topic

roope setä - 27.11.09 03:36 (ID 398042) Eka Aku Ankka animaatio joka tulee mieleen on semmonen, (lyhyesti), että Aku ja Hessu menevät kalaan ja jäävät ajelehtimaan merelle.

Tuo animaatio on muuten Akun Naurutehtaassa.

Vierailija

Nostan hattua sinulle sohvaperuna.

Kunhan vaan ne käyttäjät vielä älyäisi tulla tänne puhumaan sen sijasta,että tekisivät uuden topicin (taas)

Vierailija

Juu, hatunnosto Sohvapotulle, kun keksi tehdä näinkin mainion emotopicin kaikille animaatioille.

Sitten asiaan.

Minulla olisi sellainen kysymys, että oliko se Disneyn/Pixarin Up-kohti korkeuksia hyväkin animaatio? Ajattelin näet mennä sen jossain vaiheessa elokuviin katsomaan...

Eli valistakaa minua tuosta kyseisestä leffasta!

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Täytyy kyllä sanoa,että luulin tuota Up-kohti korkeuksia- animaatiota paljon huonommaksi, mutta se olikin yllättävän hyvä. Pixarin paras animaatio se ei kuitenkaan ollut,mutta hyvä animaatio muuten. Leffassa oli selkeä juoni ja muutamat kohdat olivat ihan "oikeasti" hauskoja. Juonesta en hirveästi viitsi mainita ettei hyvä katselukokemus mene ihan pipariksi.

Hyvä animaatio, kannattaa käydä katsomassa. Arvosanaksi antaisin 8½ - 9½, jotain siltä väliltä.

Vierailija

Minusta Disneyn leffat on parhaat!

Ehkä Tuhkimo on jäänyt parhaiten mieleen koska kun olin pieni katsoin sitä yhtenään.

Lumikki ja seitsemän kääpiötä on myös hyvä!

Vierailija

Lainaus:
Minusta Disneyn leffat on parhaat!

Ne eivät ole vain parhaita, ne ovat legendoja.

Katsoin tuossa muutama päivä sitten TV: stä sen Lumottu-elokuvan. Elokuvassa satuhahmot joutuvat "oikeaan maailmaan". Kiva leffa, ei voi muuta sanoa. Pixarin elokuvatkin ovat hyviä. Kyllä se Up on niistä paras. Kävin itse katsomassa sen elokuvissa muutama kuukausi takaperin.

-RA12

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Mitä piditte animaatioelokuvasta Aku,Mikki ja Hessu: Kolme muskettisoturia?,joka tuli äsken Neloselta.

Minusta se oli hyvä, vaikkakin melkein kaikki animaatiot, missä on Aku tai Mikki ovat hyviä. Olen nähnyt tuon animaation monta kertaa aiemminkin, mutta kyllä niitä katsoo useamman kerran uudestaan.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Ankka-tv:ssä on nyt nähtävillä Disneyn klassisia lyhytanimaatioita. AA:n toimitus pisti ensi alkuun näkyville kaksi upeaa animaatiota,esim. Akun,Mikin ja Hessun hyytävän jännittävän seikkailun: Pitkästyneet haamut.

Käykääpä kurkkaamassa Ankka-tv:ssä ja kertokaa omia mielipiteitänne tänne.

Vierailija

Joo, kävin Ankka- Tv: ssä katsomassa, ja ihan hupaisia pätkiä siellä on. :D

Entä kummat ovat parempia, Disneyn piirretyt,- vai tietokoneella tehdyt animaatiot?

-Antsu

Vierailija

Lainaus:
antsu95: Joo, kävin Ankka- Tv: ssä katsomassa, ja ihan hupaisia pätkiä siellä on. :D

Entä kummat ovat parempia, Disneyn piirretyt,- vai tietokoneella tehdyt animaatiot?

-Antsu

Hessu-pätkä oli hauska : D

Itse kannatan ihan vanhaan kunnon tapaan tehtyjä piirrettyjä, toki tietokoneellakin saa hyvää jälkeä tehtyä, mutta se ei yleensä jotenkin vain iske samalla tavalla ;)

Rakastan Disneyn piirrosklassikoissa etenkin hahmokaarteja ja musiikkia - jaksan hoilata edelleenkin Aristokattien, Pienen Merenneidon, Aladdinin, Mulanin, Leijonakuninkaan, Herkuleksen ja monien muiden Disney-leffojen lauluja (myös ei-ihan-niin-klassikoiden, kuten Kolmen Muskettisoturin ja Oliverin ja Kumppanien), on tullut opeteltua ulkoakin liuta kappaleita ...

Odotan innolla Prinsessan ja sammakon näkemistä :3

(JuonipaljastusVAARA, älä lue edemmäs jos et ole nähnyt Up-leffaa!)

Up'issa oli tosiaan muutama oikeasti hauska juttu, kohta sekä dialogi, joille minäkin nauroin jopa ääneen, kuten Rasmuksen saapuminen Fredriksonin ovelle, ja kun gps-navigaattori putosi, ja Dug-koiran saapuminen, ja Alfa-koiran - vai mikä sen johtajahauvan nimi oli? - hassu ääni, ja ... no, pidin siis leffasta, vaikka olenkin klassikkointoilija.

(JuonipaljastusVAARA päättyy :'D)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat