uus käyttäjä siis minä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

moi ja kuk haluaa mun kamu

Kommentit (6)

Vierailija

Juu... Olisit voinut lukea nuo keskusteluohjeet ensin. Tämä topic katsos luokitellaan spämmäykseksi. Olisit voinut sanoa tuon vaikka Off-topicissa.

Vierailija

Hei vaan, sebu. Kävisitkö sellaisessa keskustelussa kuin "uudet käyttäjät TÄNNE". Se löytyy kun laitat hakuun tuon keskustelun nimen. :)

Vierailija

Aloitus viesti oli todella... omituinen. Siinä ei ollut isoa alkukirjainta ja pistettä. Ja muutenkin tämä on spämmäys-topic.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mikäli jokainen uusi käyttäjä olisi tehnyt topicin itsestään, tällaisia topicceja olisi tätä nykyä reilut 55 000. Arvaatte varmaan, mikä tämän topan tarpeellisuusprosentti näin ollen on..?

Samalla huomaatte, miksi useita topicceja tehtailevat käyttäjät eivät ole mitään malliesimerkkejä? Mikäli vain kolmasosa käyttäjien kokonaismäärästä tekisi kaksi topiccia per nuppi, se tekisi jo pitkälti yli 35 000 topiccia.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Hei kamoon nyt. Mitä tässä olen viestejäsi huomannut, ne eivät sisällä asiaa juuri lainkaan vaan kirjoittelet pikemminkin viestimäärää kasvattaaksesi. Suurin osa posteistasi on jo näemmä poistettu, mitä tämä kertoo niiden tasosta? Aivan, ryhdistäydy ja panosta viesteihin tai voit minun puolestani mennä muualle spämmäämään. Äläkä ota tätä loukkauksena vaan ihan mielipiteenä yhteisen hyvän puolesta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat