Pixar-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä on tarkoitus puhua kaikesta Disneyn Pixariin liittyvästä. Esimerkeiksi:

Mikä on Pixarin paras elokuva?

Pixarin uusin elokuva?

Mitkä Pixarin elokuvat olet nähnyt?

Kysymyksiä

Yleistä keskustelua

Kommentit (9)

Vierailija

Minusta Pixarin paras elokuva on UP-Kohti korkeuksia tai Autotkin on ihan kiva.No nämä Pixar-leffat olen nähnyt:

Autot

Monsterit OY

Toy Story 1-2

Nemoa etsimässä ja monia muita.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Olen nähnyt Pixarin elokuvista: Nemoa etsimässä, Ihmeperhe, Up-kohti korkeuksia. Muita pixarin leffoja en muistaakseni ole nähnyt.

Näistä paras oli ehdottomasti Up-leffa. Se oli sekoitus komediaa ja lämminhenkistä piirrettyä.

Vierailija

Minusta Pixarin paras elokuva on Ihmeperhe. Se vaan on hyvä.

Nämä ainakin olen nähnyt:

Autot

Monsterit OY

Toy Story 1-2

Nemoa etsimässä

Vierailija

Itse olen nähnyt todella monia Pixarin elokuvia, mutta ehkä se Autot oli paras xD

En edes muista, että mitkä Pixarin elokuvat olen nähnyt. Aika paljon kuitenkin.

Vierailija

Kappas vaan, olen sitten tehnyt täläisenkin topicin. Kaikki Pixar-keskustelu jatkossa tänne, kiitos. Luulen, että olen nähnyt kaikki Pixarin elokuvat, mutten ole asiasta ihan varma. Ja olen edelleen sitä mieltä, että Up kohti korkeuksia on niistä paras.

>Ra12

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Viimeaikoina näiden Pixar elokuvien taso on laskenut huomattavasti, mutta onneksi tilanne on jo korjautunut/korjautumassa hyvää vauhtia. Siitä ovat pitäneet huolen UP - Kohti korkeuksia ja Se uusi Prinsessa&Sammakko juttu jonka nimeä en muista. Sitten on vielä Toy Story 3 tulossa, tosin se tuskin on yhtä hyvä kuin ykkönen, tai edes kakkonen.

Ps. Tämä on väärässä osiossa. Pulinoissa tämä vajoaa ärsyttävästi, ja syntyy uusia turhia topiceja. Toivottavasti modet siirtävät tämän animaatioihin.

>SÄ>

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat