Loma - topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen kyllä joskus nähnyt tällaisen topicin mutta kun haussa ei löytynyt niin tein uuden. Laittakaa linkki jos itse löydätte.

Mutta asiaan: Milloin teillä alkavat lomat? Minne menette lomalla/lomilla? Ketä tapaat lomalla/lomilla? Käytkö lomilla (ja muulloinkin) ulkomailla?

Eli siis kaikenlaista keskustelua lomasta.

entä monessako maassa olette käynyt ja mitä ne o vat?

Itse lähden muutaman tunnin päästä Ouluun ja sieltä Kanarialle.

Kommentit (8)

Vierailija

Meidän seuraava Loma-reissu on ensi vuoden Helmikuussa ja menemme Egyptiin.Hiihtoloman tiistaina lähdemme ja turha ihmetellä miksi en ole sillä viikolla täällä sivuilla.T:KC.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Seuraava loma on joululoma ja sinne ei ole vielä mitään suunnitelmia. Oikeastaan vaihtoehtoja on kaksi: joko vietämme joulun kotona perheen parissa tai sitten lähdemme sukulaisten luo.

Yleensä muilla lomilla olemme kotona, paitsi kesälomalla, jolloin lähdemme mökille.

Vierailija

Seuraava loma minulla on joululoma en tiedä mitä teen. Tuskinpa mitään erikoista. Vuonna 2010 Huhtikuussa menen ehkä äitin kanssa Kanarialle kahdestaan.

Vierailija

Jouluna varmaan menen mökille tai pysyn kotona.

Me mennään yleensä pari kertaa vuodessa jonnekin vähän etelämmäs. Oltiin pari kuukautta sitten Portugalissa ja ensi keänä ehkä jenkkeihin! :)

Vierailija

tässä maat missä olen käynyt:

Portugali

Ruotsi

Suomi (jos lasketaan)

Kypros

Kreikka

U.S.A.

Viro

ja tulen käymään Espanjassa (ei mene enään kuin 7h?)

Tanska

Kanada (lentokenttä, välilasku)

Olikohan tuossa kaikki?

Kyllä Agia Napa ja Kreeta on mahtavia paikkoja. Oih, Legoland se oli taidetta.

Uuh.. jalat oli valkoset jahaisi uskomattoman pahalla 7+3h tunnin lentämisen jälkeen. En ollut ottanut kertaakaan kenkiä jalasta 10 tuntiin. Yäk.

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Joo, suunnilleen 4-6h tuo lento epsanjaan, riippuen konetyypistä, ja tuulista.

Ja kun otamme huomioon lennonjohtarajoitukset (lähtö ja tuloreitit) niin voimme olla lähes varmoja, että niissäkin kestää myös jonkin aikaa. Myös rullaus kentällä kestää käytettävän kiitoradan etäisyydestä asematasolta/terminaalista nähtynä:)

(Anteeksi tämä selostukseni, mutta ilmailufanaatikkona oli ihan pakko...)

Jos menette Boeing 757-200 -koneella (mistä olen lähes varma, sillä lähdette kai oulusta?)

Tai sitten Airbus A319, A320 tai A321, on mielestäni hieman hitaampi.

Vierailija

Me menemme kylläkin Finnair-lentsikalla sinne Egyptiin.Mutta isäni suunnitteli että me menisimme kesällä Los Angelisiin,ja viettäisimme koko kesälomamme siellä.Mutta seuraava meidän huippureissu tapahtuu vuonna 2014.Me menemme Las Vegasiin.Olen tuhat kertaa varma että siitä tulee unohtumaton kesäloma.Mutta me menemme seuraavaksi tuonne Egyptiin.Oikeaan palatsiin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Loma - topic

Hermanni 313 - 21.11.09 01:07 (ID 393041)

Jos menette Boeing 757-200 -koneella (mistä olen lähes varma, sillä lähdette kai oulusta?)

Tai sitten Airbus A319, A320 tai A321, on mielestäni hieman hitaampi.

Ei niillä sen enempää ole nopeudella eroa, ehkä 20 minuuttia ainoastaan menisi pidemmäksi jos matkustaisi Airbussilla. Itse menisin ehdottomasti jollakin Airbussilla, koska 757: ssa on niin jumalattoman pienet jalkatilat.

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Loma - topic

Kolmas Caballero - 21.11.09 03:55 (ID 393253)

Mutta me menemme seuraavaksi tuonne Egyptiin.Oikeaan palatsiin.
Hotellit ehkä ovatkin palatseja, mutta ei ikipäivänä itse maa. Egyptissä käyneenä, voin todeta, että se on melkoinen kulttuurishokki teikäläiselle, jos olet tottunut vaan joihinkin Euroopan -lomiin. Kerjäläisiä joka kadunkulmassa, hulluja kauppiaita, kaikki muut paitsi hotellit likaisia, vatsapöpö epidemia jne... Lueteltavaa riittää, rahatkin ovat niin paskaisia, että niissä on rasvakerros päällä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat