Taudit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Vaivaako Possunuha? Tai vaikka edes hikka?

Jos sinulla on joku sairaus käynnissä, tai vaikka varpaita kolottaa, raportoihain se tänne, jos joku vaikka osaisi kertoa mitenkä sitä saisi helpotettua. Ja, jos on sika *oink oinks* niin tänne voi tulla kertomaan, onko se MUKAMAS ollut niin paha, kun lehdistössä mainostetaan. Tiedän että on tehty Sikainfluenssa topic, mutta tämä on laajempi. Mutta siis kyllä täälläkin saa possusta puhua, jos vain huvittaa.

Elikkäs nyt vain kertomaan migreeneistänne sun muista.

Itseäni ei mikään tauti ainakaan nyt vaivaa, mutta päähän on koskenut parina päivänä ihan saakutin kovasti! No Burana auttaa, mutta ei niitäkään pidä tuhottomasti syödä...

Kommentit (5)

Vierailija

Itselläni ei ole mitään tautia tällä hetkellä, onneksi. Tämän viikon alussa oli kuumetta 39.5 ja lähti nukkumalla pois..

Vierailija

Auts. Nyt koskee jalkaan! Oltiin iskän kaa ettimässä geokätköjä, ja nuljasti nilkka. Nyt siinä on sitten side. Onnneksi äiti on sairaanhoitaja, niin sitten pysty laittamaan siteen hyvin...Ei kiva...: ( Mulla on aika löysät nivelsiteet, niin mun nilkat muljahtelee aika useesti...

// CuteFunny, nyt olen äimän käkenä. Siis häh? Oi suuri BM? Nyt meni savolaeseltakkii tietämys : )

Vierailija

Lainaus:
Taudit

basistin mokoma - 21.11.09 04:57 (ID 393348)

Auts. Nyt koskee jalkaan! Oltiin iskän kaa ettimässä geokätköjä, ja nuljasti nilkka. Nyt siinä on sitten side. Onnneksi äiti on sairaanhoitaja, niin sitten pysty laittamaan siteen hyvin...Ei kiva...: ( Mulla on aika löysät nivelsiteet, niin mun nilkat muljahtelee aika useesti...

Otan osaa BM.

Minua ei nyt vaivaa mikään, pää (tietysti...) on kipeä.

Tuurillani voisin saada vaikka jonkun taudin, johon sitten kuolisin yhdessä sekunnissa!

Noo, enpäs enää vaivaa teidän kallista aikaanne, oi suuri BM :'D

Moikka vaa!

Ps. En minä nyt AA.fi: stä lähde! (Haha, menit lankaan) :'D

Vierailija

Mulla oli possuflunssa, mutta nyt se näkyy menevän jo ohitse. Tuli vaan lievänä. 38 kuumetta yskää ynm sellaista ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat