Näyttelijät-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hausta löytyi USA:n näyttelijät, mutta tässä ei tarvitse olla sieltä vaan muualtakin!

Olisin tehnyt tämän topan jo aikoja sitten, mutta nyt vasta tuli mieleen, että voisin tehdä.

Eli kuten otsikko jo kertoo, täällä jutellaan näyttelijöistä, niin ei tarvitse tehdä, että onko Clint Eastwood parempi kuin Steve Carel..

Täällä saa tehdä:

Visoja

VS-taisteluita näyttelijöitten välillä

Puhua yleisä keskustelua näyttelijöistä

Kaikkea rakentavaa keskustelua aiheesta..

PS: Toivottavasti tämä tuli oikeaan paikkaan, pulinoihin.

Kommentit (8)

Vierailija

Olen nähnyt. Jhonny English on nimenomaan juuri paras. Se sanoo siinä yhdessä kohdassa: Onko tämä turvallinen paikka? Olette tulossa maailman turvallisimpaan paikkaan, sanoo Mr Bean. Samoihin aikoihin räjähti jokin ;D Siinä niin reps..

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Näyttelijät-topic

>omena< - 21.11.09 12:03 (ID 392917)

Minä aloitan: oletteko nähneet Rowan Atkinsonin elokuvia (kuten Mr.Bean)? Oletteko pitäneet niistä?

Kyllähän mä Atkinsonista pidän, hän on mainio ja hulvaton Johnny Englishin rooliisa. Ihan yks parhaista komedioista. Ja on se eka Mr. Bean -leffakin todella hyvä, ainakin sen aikana saa revetä nauruun. :D

Vierailija

Mäkin tykkään Atkinsonista ja Johnny Englishistä :D!!! Yksi parhaista komedioista!! Tietenkin Mr. Beanitkin on klassikoita...niistä tykkään varsinkin siitä joulu jutusta, joka tulee yleensä joka joulun aikaan :D Se on vaan niin hauskaa kun Beanilla jää kalkkuna päähän xD!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat