Iik! Minua pelottaa, mutta mikä?

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Mikä sinua pelottaa?

Pelkäätkö pimeyttä, kummituksia, kuminpalasia, neuloja, kauhuelokuvia?

Kerro täällä!

Itseäni pelottaa kauhuelokuvat (riippuu tietenkin kauhuelokuvasta)..

// Unohdinkin ihan maailmanloput.. Niin se on pelottavaa hyrr!! Onneksi ei meidän elinaikana. Huh huh..

Kommentit (13)

Vierailija

Täällä taisi olla tämmöinen topic, mutta eriniminen ja en muista topicin nimeäkään..

Itse pelkään kauhuelokuvia, riippuu tietenkin leffasta. Pelkään myös pimeyttä ja yksinäisyyttä.

Kerran äitini ja hänen miehensä jätti minut yön ajaksi yksin. Minä laitoin radion ja TV:n päälle ja sitten ajattelin "Nyt voin nukkkua turvallisesti.".

Käykääs täällä, topicin tekijä on kiitollinen: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/ketju/16955/topic_topic/viesti...

Tali
Seuraa 
Liittynyt13.5.2009

Lainaus:
Iik! Minua pelottaa, mutta mikä?

Ankkarock - 21.11.09 05:53 (ID 393404)

Mikä sinua pelottaa?

Pelkäätkö pimeyttä, kummituksia, kuminpalasia, neuloja, kauhuelokuvia?

Kerro täällä!

Itseäni pelottaa kauhuelokuvat (riippuu tietenkin kauhuelokuvasta)..

// Unohdinkin ihan maailmanloput.. Niin se on pelottavaa hyrr!! Onneksi ei meidän elinaikana. Huh huh..

Se voi tulla meidän elinajallamme.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Iik! Minua pelottaa, mutta mikä?

Sohvaperuna - 21.11.09 07:22 (ID 393639)

Itse en pysty katsomaan kauhuelokuvia, ainakaan illalla, koska sitten on varma, että huudan unissani ja näen jotain kammottavaa painajaista.

Itse pystyn ja en koskaan näe painajaista. Katsoin kerran 21.00-22.40 välillä Canailta tuon Tappajahain ja en nähnyt painajaista. Siinä elokuvassa se hai yrittää tappaa rannikko kylän asukkaita. Samoin on myös elokuva Territory. Turistiryhmä joutuu saarella jota uhkaa semmoinen jättikrokotiili, joka kuolee sitten lopussa kun y yksi heistä tappaa sen. Kummatkin on loistavia leffoja!

Bubbleduck
Seuraa 
Liittynyt24.12.2014
AkutykkääIineksestä
Re: Re: Re: Re: Re: Iik! Minua pelottaa, mutta mikä?
Sohvaperuna - 21.11.09 07:22 (ID 393639)
Itse en pysty katsomaan kauhuelokuvia, ainakaan illalla, koska sitten on varma, että huudan unissani ja näen jotain kammottavaa painajaista.

Nyt tuli virhe. Tappajahai on nössö komedia. Samoin kaunat
Itse pystyn ja en koskaan näe painajaista. Katsoin kerran 21.00-22.40 välillä Canailta tuon Tappajahain ja en nähnyt painajaista. Siinä elokuvassa se hai yrittää tappaa rannikko kylän asukkaita. Samoin on myös elokuva Territory. Turistiryhmä joutuu saarella jota uhkaa semmoinen jättikrokotiili, joka kuolee sitten lopussa kun y yksi heistä tappaa sen. Kummatkin on loistavia leffoja!

Bu matn tarjima qilingan

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat