OLENKO HYVÄ KÄYTTÄJÄ

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aloitetaanko.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Täh? Mikäs tämä topic on? Oletko hyvä käyttäjä vai? Hyvä käyttäjä ei tee turhia topiceja! LUKKOON! Etkö viittisi mennä pois AA:n foorumeilta, jos et viitsi lukea keskustelu-ohjetta?

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

En tajunnut yhtään! Pitäisikö meidän niin kuin kertoa oletko hyvä käyttäjä vai pitäisikö seuraavan sanoa onko edellinen hyvä käyttäjä?

Aloitusviestissä ei minkäänlaisia ohjeita ja kannattaa käydä lukemassa ne keskusteluohjeet.

LUKKOON!

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: LUKKOON

sebu45 - 21.11.09 08:55 (ID 393907) Oke mut ku oon nii uus käyttäjä ja tuutko kirjottamis kamuks tääl

Mikä h*lvetin kirjoituskamu? Täällä jutellaan kaikkien kanssa eikä valikoida yksittäisiä kavereita!

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

What... hän on täällä ensimmäistä kertaa, ja te alatte heti haukkumaan häntä!? Ei kukaan ole ollut hyvä käyttäjä heti alussa! Osoittakaas nyt edes vähän kunnioitusta!

Vierailija

Tämä topic on aivan turha, joten lukkoon vaan, ei tänne kaikkien tarvitse tulla Sebua haukkumaan, hän on vasta uusi käyttäjä, ja voi tulevaisuudessa olla ihan hyvä sellainen, kunhan vain ensin kehittyy.

Vierailija

Lainaus:
Re: Lukkoon minunkin puolestani.

Roope Ankka12 - 22.11.09 09:12 (ID 393958) Tämä topic on aivan turha, joten lukkoon vaan, ei tänne kaikkien tarvitse tulla Sebua haukkumaan, hän on vasta uusi käyttäjä, ja voi tulevaisuudessa olla ihan hyvä sellainen, kunhan vain ensin kehittyy.

Olen harvinaisen samaa mieltä.

Vierailija

Niinpä. Ensimmäisellä sivulla kaikki muut paitsi omena ( ja minä ;) ) haukkuivat hänet ihan pystyyn. Katsottaisiin teidän enimmäisiä viestejä, niin nähdään etteivät nekään mitään upeita olleet. Eikö kukaan teitä silloin haukkunut, vaan annettiin mahdollisuus tutustua!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat