Unet-Topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Millaisia unia olet nähnyt? Onko niissä jotain outoa? Millaisia unia kaverisi ovat nähneet?

Siis ei noihin kaikkiin tarvi vastata! Mutta kerro täällä unistasi! Kaikki varmaan ymmärtävät?!

Omituisia unia löytyy myös "Onko sinulle tapahtunut jotain mystistä?" topicista.

No, tänä yönä näin sellaisen ihanan unen jossa pidin jotain koiranpentua sylissä. Muuta en sitten muistakkaan.

Ja jonain muuna yönä näin unta, että Muumit (TV ohjelma) on siirtynyt "nykyaikaan". Muumipeikolla oli mp3 soitin!

Kommentit (4)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Oliko se nyt viime viikolla, kun näin sellaista unta, niin olin menossa ihan tavallisesti kouluun, kun yhtäkkiä tein takaperinvoltin kadulla, ja jatkoin matkaa. Joskus olen nähnyt sellaisia unia, että tuntuu, että putoan pohjattomaan kuiluun. Sitten herään säpsähtäen.

Vierailija

Minä näin pienenä sellaista unta jossa kävelin pimeää metsä tietä. Yhtä äkkiä minua vastaan tuli Muumeissa oleva mörkö ja se lähti seuraamaan minua. :(

Vierailija

Minä näin viime yönä unta, että pystyin muuttamaan säätä. Sitten kuulemma muutin New Yorkin jääpakastimeksi keskellä kesää. Sitten olin omassa kodissani ja sieltä tuli dinosaurus ikkunan läpi! Sitten menin ala-kertaan pyytämään apua ja yksi nainen sanoi "Katsotaan silmäsi". Vastasin "Pitääkö kaikille vääntää rautalangasta, että täällä on DINOSAURUS?" Sitten se dino sano lopussa, että se on jostain Aku Ankan taskarista.. Vissiin numero 49:tä! Tämä oli omasta mielestäni aika hauska uni xD

//Myöhemmin tehty, mutta suositumpi:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/19203/unet

~Hidis

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat