Aku Ankan nettisivujen uudistuminen.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä keskustelussa asiana on keskustella uudistuneiden Aku Ankan nettisivujen hyvistä ja huonoista puolista.

Kommentit (8)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nyt olet hieman jäljessä, sillä Aku Ankan nettisivujen uudistuksesta on jo kauan aikaa (1,5 vuotta) eikä siitä tarvitse enään keskustella. Näytätä olevan uusi käyttäjä täällä, joten ymmärrän, että luulet tämän olevan hyvä topic, sitä se ei valitettavasti ole, koska aihe on jo kulunut ja tästäkin aiheesta on jo aiempia topiceja.

Tervetuloa kuitenkin näille sivuille!

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Lainaus:
Re: Aku Ankan nettisivujen uudistuminen.

"Hiidenkirnu" - 22.11.09 11:23 (ID 394156) Tervetuloa kuitenkin näille sivuille!

Minunkin puolesta tervetuloa tänne sivuille.. Hyvä, että jotkut uudet käyttäjät viittivät täällä keskustella, eikä vaan rekistöröidä ja on kerran ja sitten unohtaa hahmon.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Aku Ankan nettisivujen uudistuminen.

AkutykkääIineksestä - 22.11.09 11:26 (ID 394159)
Lainaus:
Re: Aku Ankan nettisivujen uudistuminen. "Hiidenkirnu" - 22.11.09 11:23 (ID 394156) Tervetuloa kuitenkin näille sivuille!
Minunkin puolesta tervetuloa tänne sivuille.. Hyvä, että jotkut uudet käyttäjät viittivät täällä keskustella, eikä vaan rekistöröidä ja on kerran ja sitten unohtaa hahmon.

Niin!

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Eetutiiva ei ole missään nimessä vanha käyttäjä! Hänellä oli muistaakseni vanha profiili, jolla hän oli viimeksi käynyt n. 7 kk sitten! Tietysti nämä ovat hänelle uudet!

Vierailija

Ymmärrän, mutta minulla kävi tässä hiljattain hassusti, kun en enään päässyt sisään tunnuksillani ja jouduin luomaan uuden profiilin

Vierailija

Palaan mahdollisesti ensi maanantaina,jos en palaa, niin voi mennä jonkin aikaa ennen kuin tulen taas keskusteluun.

Ps: Olen älypäässä eetu.tiiva

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat