Nettisivujen bändi!

Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Tulipahan mieleen Topicista "Keksi Ankkalinnaan bändi..." Elikkä tarkoitus on keksiä tänne nettisivuille oma bändi. Käyttäjä voi olla ihan kuka vain, vaikka Hermanni 313, fuge, Vaa_ri tai vaikka Frodo95!

Solisti: AleksiMacAnkkahullu/Rankku08

Taustalaulaja: Budjettivaje

Nokkahuilu: MRA

Basso: Basistin mokoma

Rummut: -DonaldDuck-

Kitaristi: Kanerva

Komppikitara: Ankkafani315

Kakkoskitara: Donald-99

Piano: ?CuteFunny?

Lehmänkello: Kroisos -99 (:P)

Syntikka: Jones Duck

Manageri: Roope Ankka12

Petkunterä: Trumpetti

Veli Huilu: Viulu

... ja muitakin soittimia voi sitten keksiä! Voit myös sanoa, jos olet hyvä soittamaan tai laulamaan, ja voit olla bändissä siinä osassa, missä olet hyvä! BM on ja pysyy bassossa!

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Nettisivujen bändi!

-DonaldDuck- - 22.11.09 05:02 (ID 394876) Bändille pitäisi keksiä nimikin

Se keksitään lopuksi!

Solisti: Rankku08

Nokkahuilu: MeRakastammeAnkkaa

Rummut: -DonaldDuck-

Basso: Basistin mokoma

Vierailija

Tämäpä vasta hauska topic! Minä voisin puolestani olla vaikkapa kitaristi, jos sopii? Kysyisin vaan tämmöistä: Tuleeko bändejä olemaan useampikin, kun soittimia ei kuitenkaan välttämättä riitä aivan jokaiselle? Juuh, keksin varmaan myöhemmin viestiini lisää sisältöä, jos tulee tarpeen kysyä jotakin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Nettisivujen bändi!

-DonaldDuck- - 22.11.09 05:02 (ID 394876) Minä voin osallistua bändiinne vaikka rumpaliksi :) ps. Bändille pitäisi keksiä nimikin

Mulla olisi nimi: The Netducks

Vierailija

Saatan olla aika "tyhmä", mutta jos taustalaulaja tarkoittaa ihan varsinaista laulajaa, en tiedä mikä olisin. Jos se ei tarkoita tuota, minä voisin olla se laulaja.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Nettisivujen bändi!

sebu45 - 22.11.09 08:08 (ID 395127)

ankanpojat rock

Mitä tuolla tarkoitat? Jos vain tarkoitat, että Ankanpojat rock, niin tuo on pelkkää hyödytöntä spämmiä ja viestinkasvatusta. Mutta jos tarkotit tämän bändin nimeä, sitä taas ei luokitella spämmiksi ja viestinkasvatukseksi.

Vierailija

Ihan hyvähän se on, mutta sinun täytyy kysyä Rankku08:silta vahvistusta, että tämä käy, mutta hän sanoi jo että lopussa se päätetään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat