lemmikkinsä menettäneet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

te jotka ootte menettäny lemmikkinne tulkaa tänne!! menetin itse kissan joka oli mulle rakastakin rakkaampi, vaikka se ei ollukkaa mun, vaa siskon se kävi meil hoidos ja se oli nii SÖPÖ!! mut nyt se on poissa (tää on vääräs kategorias mut silti)

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Minulla ei ole lemmikkiä mutta minun kaverini kissa ja koira ovat jääneet auton alle eikä ne edes kasvaneet kovin vanhoiksi.

Vierailija

meillä oli kissa, siis oli, se murhattiin... Ja murhattiin on täsmälleen oikea sana. Joskus tuossa syksyllä se oli.

Vierailija

meillä oli kissa, siis oli, se murhattiin... Ja murhattiin on täsmälleen oikea sana. Joskus tuossa syksyllä se oli.

Vierailija

Täällähän on jo tälläinen topic, jonka on tehnyt Kisumisu98.

Itse en ole onneksi menettänyt yhtään lemmikkiä. Äitini koira voi elää jopa 15-vuotiaaksi ja oma koirani voi elää 9-13-vuotiaaksi. Äitini koira on schapendoes ja oma koira on Pitkäkarvainen collie (PK collie).

Vierailija

Minulla oli aikoinaan kaksi kissaa, mutta veljeni on allerginen kissoille ja ne jouduttiin antamaan pois. Mutta, miten tämä topic liittyy keräilyyn? Tämän olisi voinut laittaa pulinoihin.

Vierailija

Mulla oli pienenä kissa nimeltä Söpö.Yhtenä iltana se ei vain tullu kotiin vaikka olin sille erittäin kiltti. Jos taputin itteäni jalkoihin, se hyppäsimun syliin omasta tahdostaan. En oo nähny sitä sen jälkeen.

ps.Siit´ on kohta yli kuusi vuotta.

Vierailija

Minun kissani kuoli kun olin 7. Olin silloin matkalla, ja kissani oli hoidossa sukulaisella. Minun sukulaiseni asui kerrostalossa. Ja sitten kisssani hyppäsi ikkunasta. Sen jälkeen en ole nähnyt kissaani =(

Vierailija

Meillä on jo toinen kissapolvi menossa. Ensimmäiset kaksi kissaa siirtyivät tuonpuoleiseen diapeteksestä ja munuaisten vajaatoiminnasta 2006. Nyt on kaksi uutta kissaa -kohta molemmat kolmevuotiaita!

Vierailija

Montakin. Kymmenniä kissoja on kuollut meillä auton- tai lehmän alle tai muuten vaan vanhuuteen. Kaksi kania, monta lehmää ja kanojakin. Viime viikolla viimeksi kuoli yksi kana. :o

-Antsu95-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat