Kuvittele millainen on seuraava Aku Ankka-lehti

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Niin, otsikko kertookin jo paljon, mutta kerronpa vielä, että voit esim veikata keiden piirtäjien tarinoita ko. lehdessä esintyy, tai mikä voisi olla vaikka ensimmäisen tarinan nimi.

Jos jollakulla on kuitenkin jo oikeata tietoa siitä, milainen tuleva lehti OIKEASTI on, niin sitä ei saa kertoa!

Itse veikkaan, että seuraavassa numerossa ensimmäinen tarina on Vicarin piirtämä, ja se sijoittuu jouluiseen/talviseen Ankkalinnaan.

Lähimmäksi arvannut saa virtuaalilipun Karibialle;)!

Kommentit (3)

Vierailija

Seuraavassa Aku Ankka lehdessä on Kari Korhosen,Daan Jippesin ja Carl Barksin piirtämiä sarjakuvia. Ja ensimmäinen tarina on Daan Jippelsin.

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Enpä ole mikään ihmeen ennustaja.Vaikka olen ennustaja-Medusaa leikkinyt..siitä sen enempää kerro en.Meni vähän sanat väärin..mutta sanotaan nyt että siinä on yksi Rosa ja sitten vaikka sitten sitten sitten..vaikka Mau ja Bas heumansin jotkut..arvostuksena veljeksille..ja sitten alkaa jonkun Italialaisen(Huh..vaikea sana)jatko sarja.Pitäisikö vielä kanttakin ryhtyä arvuuttamaan?Se voisi olla erittäin taitavan Michel Nadorp kansikuva jossa olisikin vaihteeksi Hessu.Mutta jos pitää toivoa, niin joku, parhaan Mikki-piirtäjän,Paulin,Murryn Paulin,sarja,pitkä sarja,jossa on myöskin Hessu,vaikka Superhessu.Ja jos kysyt miksi?Niin vastaan: En ole pitkään aikaan lukenut Murryn sarjoja.Ja Paulin sarjat ovat ainoita Mikki-sarjoja jotka menee alas..Koska en erityisemmin pidä Mikistä.Mutta miksen minä pidä Mikistä?Vastaan: En pidä poliisi-sarjoista ja Mikki on niin elfis..harmi että Mikki ei ole erityisen hauska.Se on todella harmi, etten sanoisi..Ja toinen toive: Taas historiallinen jatkosarja.Se oli se yksi todella hyvä.Sen suhteen ei ole sen suurempi kriteereitä.Mutta saattaahan toki mielipiteen muuttua Keskiviikkoon mentäessä..se kun ei ole kovin vankka.Saatan vaihtaa mielipidettä sekunnissa.Vaikka se ei ihme olekkaan, niin silti.Ja melkein unohdin: Toivekanteni olisi joku Rosan Roope-kansikuva.Koska en ole pitkään aikaan Rosaa lukenut olisi myös hänen sarjansakin kyllä plussaa.Elikkä siinä jotain toiveita minun suhteen.Vaikka tiedän ettei lehteä tehdä yhden ihmisen mukaan.Varsinkaan minun..Mutta vielä sanon sen verran ettei minun toiveita tarvitse toteuttaa toimitus..Hehhee..jospa arvasin jotain oikein...Heippa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat