Jones Duck fan club

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jones Duck rulaa eli se on paras käyttäjä ja se on mun kamu!!!!! tykkäättekö te muut kun mä JD: sta?

Kommentit (10)

Vierailija

Siis oikeasti kamu, miksi täytyi tehdä mulle joku piippiipin faniklubi? No, onhan se kiva, jos olen mielestäsi hyvä käyttäjä, mutta ei mulle nyt mitään faniklubia olisi pitänyt tehdä!

Vierailija

Kappas, kappas! Jonesille on tehty faniklubi ;'D

Että moikka vaan kummallekkin ;')

Mitä tämä faniklubi meinaa?

En tajua, mutta hieno ajatus silti, tosi hyvä juttu että JD:llä on noin hyvä luokkafrendi.

Vierailija

Lainaus:
Jones Duck fan club

?CuteFunny? - 24.11.09 02:30 (ID 396047)

Kappas, kappas! Jonesille on tehty faniklubi ;'D

Että moikka vaan kummallekkin ;')

Mitä tämä faniklubi meinaa?

En tajua, mutta hieno ajatus silti, tosi hyvä juttu että JD:llä on noin hyvä luokkafrendi.

Onhan se kivaa että on kiva frendi, mutta on tämä jo vähän liikaa. Faniklubi on outoa, mutta ainakin on kiva että musta pidetään täällä!

?CuteFunny?, hieno ajatushan tämä oli, mutta turha tämä on. Onhan se kivaa, koska olen eka käyttäjä adzin jälkeen jolle on tehty faniklubi!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kaikenlaiset Faniklubit ovat täysin turhia. Ne tukkivat sivustoa. Jokainen käyttäjä täällä on samanarvoinen kirjoituksista riippumatta. JD:n luokkafrendi; ihan kivaa tehdä kaverillesi fan club tänne, mutta oletko ajatellut topicin hyödyllisyyttä. Onko tosi asiassa topicista, jossa on jonkin käyttäjän kehujia, erityisen paljon iloa kenellekään. Sivustolla on päälle 50000 käyttäjää, jos jokaiselle tällainen tehtäisiin, niin mitä siitä sitten seuraisi? Täysi kaaos.

Kaiken maailman käyttäjien fan clubit voi suosiolla unohtaa, ja ainakin jätää tekemättä! Jos fanittaa jotakin sivustolaista, tai tässä tapauksessa sivustolla olevaa kaveriaan, sen voi mainita vaikka siellä tunnetussa Off-topicissa, eikä tarvi yksittäistä suosionosoitusta kenellekään tehdä. Elikkä mielellään lukkoon/poistoon tämä. Jos ei sitä, niin lopetetaan ainakin vastaaminen, ja hukutetaan tämä... (:

Lainaus:
Jones Duck: Onhan se kivaa, koska olen eka käyttäjä adzin jälkeen jolle on tehty faniklubi!
Kyllä minullekin on sellainen tehty, mutta siitä on jo kai vuosi aikaa... ; )

//Jees, kaisakoo (:

-Akuhullu

Vierailija

[quote]Re: Re: Jones Duck fan club

Akuhullu97 - 24.11.09 02:46 (ID 396056) Onko tosi Jos fanittaa jotakin sivustolaista, tai tässä tapauksessa sivustolla olevaa kaveriaan, sen voi mainita vaikka siellä tunnetussa Off-topicissa, eikä tarvi yksittäistä suosionosoitusta kenellekään tehdä. [quote]

Tai sitten "PARHAAT KÄYTTÄJÄT" topicissa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat