Ongelmia keskustelun viesteissä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Terve taas! Minulla on ongelma, semmonen että en voi lähettää viestejä, mutta jos teen uuden keskustelun, voin vain tämän alku viestin, sitten voin jos lainaan toiselta ja sitten laitan oman. Onko kenelläkään samanlaisia ongelmia, ainiin ette silloin voi lähettää viestejä, noh lainatkaa minulta. Eli jos joku tietää mistä on kyse sano se. Voisiko se johtua siitä että tämä avatar ei ole edes päivää vanha? Tai jostakin teknisestä viasta. Tein tämän UUDEN avatarin koska en muistanut vanhani salasanaa. Ja en voinut tehdä viestejä silläkään. Eli apuvaa!

Kommentit (8)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

En ole tuollaista ongelmaa kohdannut. En voi siis auttaa, mutta kannattaa soittaa Aku Ankan tekniseen neuvontanumeroon 0303 61 313 (ma-pe klo 10-16). He osaavat siellä varmasti auttaa!

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Jos haluat vastata jonkun viestiin ilman lainaamista, niin paina vain "Vastaa viestiin"-nappulaa, jolloin voit kirjoittaa viestisi.

Taasen, jos haluat lainata viestiä, niin paina "Vastaa viestiin"-nappulaa, joka on siinä viestissä jota haluat lainata.

Sen jälkeen aukeaa kenttä, johon voit kirjoittaa viestisi, mutta painat "Lainaa edellistä viestiä"-nappulaa, jolloin tekstikenttän aukeaa edellisen kirjoittama viesti kaikkine tietoineen, ja BB-koodeineen.

Sitten vain sen perään kirjoitat tekstisi ja lähetät:)!

(Saattaa olla vähän epäselvä, mutta tosiaan jos ei onnistu, niin kanattaa soittaa tuohon Sohvaperunan esittämään palvelunumeroon):)!

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Ongelmia keskustelun viesteissä

sebu45 - 25.11.09 03:57 (ID 396778) Kyllä minulla on mennyt ihan hyvin mutta kyllä minua vähän haukuttu mutta ei se niin haittaa.

Ei kukaan sinua halua tahallaan täällä haukkua. Se kannattaa muistaa, että palautteesta (oli se sitten positiivista tai negatiivista) pitäisi aina yrittää ottaa opikseen.

Vierailija

Lainaus:
Ongelmia keskustelun viesteissä

Julle Vankanpää - 25.11.09 03:34 (ID 396732)

Terve taas! Minulla on ongelma, semmonen että en voi lähettää viestejä, mutta jos teen uuden keskustelun, voin vain tämän alku viestin, sitten voin jos lainaan toiselta ja sitten laitan oman. Onko kenelläkään samanlaisia ongelmia, ainiin ette silloin voi lähettää viestejä, noh lainatkaa minulta. Eli jos joku tietää mistä on kyse sano se. Voisiko se johtua siitä että tämä avatar ei ole edes päivää vanha? Tai jostakin teknisestä viasta. Tein tämän UUDEN avatarin koska en muistanut vanhani salasanaa. Ja en voinut tehdä viestejä silläkään. Eli apuvaa!

Minulla on, kuten näkyy, enkä itsekään tiedä, mistä se johtuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat