Mistä nimimerkkisi tulee?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moi!

En ainakaan löytänyt samanlaista keskustelua, eli tässä tämä nyt on.

Kaikki varmaan ymmärtää mitä pitää tehdä?

Esimerkki:

Esimerkkikäyttäjä: Nimimerkkini tulee....ja bla bla... Ei ihan noin "bla bla", mutta kuitenkin, kerrot mistä nimimerkkisi tulee.

Sano jos et ymmärrä!

Ystävällisin terveisin: ?CuteFunny?

Kommentit (12)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Oma nimimerkkini ei ollut ensimmäinen vaihtoehto mikä tuli mieleen. Ensiksi minulla oli mielessä Akuhullua, Akua, tuurihaukkaa jne..., mutta kaikki olivat kuulemma varattuja.

Sitten tuli tämä Sohvaperuna- nimimerkki mieleen siitä, kun ei silloin kesälomalla tullut tehtyä oikein muuta kuin maata sohvalla ja katsella telkkaria (tottakai olin myös ulkona) ja muutenkin pidän penkkiurheilusta, niin tuo nimimerkki sopi minulle hyvin.

Vierailija

Päätin itse tehdä jonkin ankka aiheisen nimen. HHeti tuli tietty mieleen Aku Ankka, ja siitä DonaldDuck. Jotta näyttäisi hitusen hienommalta lisäsin alkuun ja loppuun viivat

Vierailija

Notuota, netissä olen käyttänyt paria kolmea nimimerkkiä (yleensä Viiru ja Tazmany), mutta kerron nyt Viirusta jota täällä käytän : D

Viiru tulee osittain siitä, että pidän kissoista (ja muista kissaeläimistä) sekä raidoista, ja myös osittain omasta nimestäni - oikea nimeni on saman pituinen ja se alkaa samoilla kirjaimilla. ;)

Vierailija

Mun nimimerkki tuli vahingossa. Kun rekisteröidyin, ohjeet ja muut oli jotenkin niin epäselviä, ja jotenkin siitä tuli roope setä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat