Michael Jackson-imitaattorit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin eli mitä mieltä olette Michael Jackson-imitaattoreista rakkaat Aku Ankan lukijat?Miettikää aivan kuten minua ei olisi.Minä tykkään itse niistä.Sanokaa vain mielipiteenne.

Kommentit (7)

Vierailija

Öhöm, voisit hieman korjata viestejäsi, KC. Miltei ikinä viesteissäsi pisteen jälkeen ei ole väliä ennen isoa kirjainta. Korjaa tuo pikku virhe ja kirjoituksistasi tulee paljon selkeämpää ja mukavampaa luettavaa.

No, sitten asiaan.

Michael Jackson-imitaattorit ovat mielestäni ihan hyviä, toiset parempia ja toiset kehnompia. Tietenkään imitaattori ei ole samanlainen kuin aito henkilö, tässä tapuksessa Michael.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No en pidä. Varsinkin se Talentissa ollut poika oli aivan kauhea. Kosketteli kädellään kokoajan ***...

Minkä ihmeen takia pitää matkia jotakin ihmistä, varsinkaan jos ei sitä osaa..

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Talentin Michael Jackson-poika oli aivan surkea! Kauheampaa oli, kun hän luuli olevansa hirveän hyvä ja suunnilleen murtui, kun tuomarit eivät päästäneetkään häntä jatkoon. Katsojat kuitenkin olivat äänestäneet hänet semifinaaliin, mutta finaaliin asti hän ei kuitenkaan onneksi päässyt.

Joku osaa matkia Michael Jacksonia ja joku toinen ei. Se ei riitä että pitää käsiä siellä missä hän niitä pitikin. Pitäisi osata myös tanssia ja laulaa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Michael Jackson-imitaattorit

djlordi - 26.11.09 10:30 (ID 397147) No en pidä. Varsinkin se Talentissa ollut poika oli aivan kauhea. Kosketteli kädellään kokoajan ***... Minkä ihmeen takia pitää matkia jotakin ihmistä, varsinkaan jos ei sitä osaa..

Toi on kyllä asiaa!!! Mäkin matkin tanssijoita yms. mutta en sentää julkisesti. Varsinkaan jos en oo ees hyvä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat