Korut-Topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kerro täällä millaisista koruista pidät! Täällä saa jutella kaikkea käsikoruista korvakorujen laittoon!

Uskon, että tytöt pitävät tästä topasta...

No, minä tykkään nomination-koruista, koska sen korun saa koota itse!

Kommentit (3)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Kaisakoo: Tämä on todella hyvä topic ja uskon,että varsinkin tytöt pitävät tästä.

Koska olen poika, ei koruvarastoni ole mitenkään hirveän suuret. Omistan tasan kaksi kaulakorua: kultaisen ristikaulakorun,jonka sain tädiltäni rippilahjaksi ja hopeisen Suomi-leijona kaulakorun,jonka sain synttärilahjaksi.

Ja tämän lisäksi minulla on luokkasormus, mutta tuli valittua vähän liian pieni koko (kun me tilattiin ne sormukset ja luokassa piti täyttää joku lomake mihin laitettiin minkä kokoisen sormuksen haluaa) ja nyt on hyvä, että sormus menee edes pikkurilliin.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ooooo jee!: D Saattaa tulla pitkähkö viesti..

En osaa olla ilman koruja. Joka päivä on oltava vähintäänkin se minimimäärä härpäkettä tai olo on puolialaston. En silti luonnehtisi itseäni miksikään koruaddiktiksi, mutta kaipa minä keskimäärin enemmän olen niistä kiinnostunut. Nominationiin en ole hurahtanut kahdesta simppelistä syystä: ne ovat liian in ja toiseksi parikymppiä on suoraan sanottuna härski hinta pienestä metallinpalasesta.

Korviksia vaihtelen äärimmäisen harvoin. Yleensä turvaudun (nytkin korvissani riippuviin) hopeisiin renkaisiin, joissa on kivoja koukeroita, jotka on osin tummentamalla saatu paremmin esiin. Vähän keltihtävää henkeä, jos nyt jotenkin pitäisi kuvailla. Omistan myös valkokultaiset perusrenkaat ja hopeiset renkaat, ehkäpä parit randomviritykset näidenkin lisäksi.

Luokkasormus mulla on aina, kun lähden johonkin. Se on hopeinen ja niittikuvioitu, eli sopii tyyliinkin mukavasti. Muita sormuksia ovat mm. kaksi Kalevala-sormusta (hopeisia of course), musta kivisormus, hopeinen sormus kirkkaalla kivellä.. Näitä käytän vain joskus.

Kaulakoruja mulla on varmaan eniten. Rakkain on metallisen värinen Nightwish-risti pitkässä ketjussa. Risti on siis joku vajaa viitisen senttiä korkea, koristeltu ja siinä on Nighwish-logo. Jonkun verran käytän myös koirien katjupantoja (:'D), halpoja ja kestäviä. Ostin vastaavan kaulakorun (ihan ihmisille tarkoitetun tällä kertaa), maksoin itseni kipeäksi, ja se kuluu pronssiseksi värjäten kaulan vihreäksi. Enää en tee samaa virhettä, käytän koiran kanssa samoja ketjuja. Rippiristinä mulla on valkokultainen, simppelihkö perusristi ilman mitään ylimääräistä. Onhan noita kaulakoruja kertynyt ties minkä verran, ei niitä jaksa luetella.

Ranteissa käytän niitä samoja ketjupantoja, mutta on mulla ihan oikeitakin rannekoruja. Yksi kivoimmista on metallinvärinen (mitä lie materiaalia) ketju lukkokilluttimella, ja vastaavahkoja ketjuja löytyy taas useita. Meinasin ihan unohtaa mustien metallirenkaiden nipun, yhteensä niitä on yli 30 kpl. Käsikoruiksi voidaan laskea myös ne jokahevarin kliseiset must have -niittirannekkeet, joita omistan seitsemän kappaletta. Löytyy kaikenlaista rotta- ja pyramidiniiteistä aina viiden sentin piikkeihin asti.

Siinä nyt jotain, vaikka unohdin varmasti ties kuinka paljon.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat