Deodorantit.

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sorry, jos kirjoitin väärin,mutta:

Minkä ikäisenä kannattaa aloittaa käyttö?

Minkä merkkistä suosittelet?

Muuta?

Pidätkö miedoista vai et?

Minä ostin ja laitoinkin tänään..Olen sitten kymmenen ja meidän luokalta kolme muuta käyttää.

Täällä kaikkea deodoranteista puhutaan, aloitetaan siis:

Kommentit (3)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

No, dödöjen tai deodoranttien käytön voi aloittaa minkä ikäisenä lystää. Deodorantin käyttö kannattaa aloittaa viimeistään sitten,kun murrosikä alkaa tulla ja hiki alkaa haisemaan eli uskoisin,että yläasteen aikana viimeistään (monet aloittaa jo ala-asteella laittamaan).

Itse käytän... ööh..mikä merkki se nyt oli...Rexonamen Sport-deodoranttia. Siitä tulee ihan hyvä tuoksu ja eikä maksa mitään kymmeniä euroja,vaan ihan 2-3 euroa.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Käyttö kannattaa tietysti aloittaa siinä vaiheessa kun hikoilu käy sietämättömäksi. : D En muista minkä ikäisenä aloin käyttää säännöllisesti, mutta siinä ala-asteen loppupuolella kait.

Merkillä on väliä tasan saman verran kuin vaikkapa vaatteiden kohdalla, paitsi ettei monikaan ohikulkija luultavasti tunnista hajusteesi valmistajaa. Rexona on melko hyvä hinta/laatu-suhteeltaan, käytän tätä toisinaan itsekin. Hugo Boss on taasen näistä kalliimmista nimekkäistä sellainen joka kannattaa huomioida. Mitään Ferrari-dödöä en edes harkitse, varsinkaan kun se on yleensä jotain halpistuotantoa Ferrarin hinnalla.

Antiperspiranttia käytän enempi, deo kun pelkästään peittää hajun ja ensimmäinen ehkäisee hikoilua. Käytän yleensä teholtaan hyväksi havaitsemiani miedon tuoksuisia, sillä varsinkin naisten kohdalla olen huomannut että kun hajuun itse tottuu, sitä ainetta laittaa jatkuvasti vain enemmän. En tosiaan halua olla tietämättäni mikään kävelevä hajuvesiständi. : D

// Katos vain, Sohvis käyttää samaa kuin meikäläinenkin. Rexona men -sarja on sopivan hintainen ja todettu toimivaksi. Sportteja käytän jos meinaan urheilla päivän aikana enemmän, perinteisempiä Absolute kaksnelosia taas normipäivinä.

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Moi. Kyllä dödöt ovat ihan hyvä keksintö, etenkin juhlissa yms tilaisuuksissa. Itselläni on nyt jotain Dry Impactia ja onkin oikein hyvä, ei maksa paljoa ja tuoksuu hyvältä. Itse käytän myös erästä Ferrari merkkiä, ja mielestäni se on erinomainen, tosin himan kallis, mutta kyllähän se joka tapauksessa kestääkin vuoden. Kerran ostin laivalta jotain ihme hajuvettä, ja en ole sitä paljoa käyttänytkään, sillä mielestäni se on aivan karsean tuoksuista! Se haisee kuin tunkkaiset villasukat! Suosin kuitenkin enemmän Anti-Perspirantteja, sillä ne estävät hikoilua aika hyvin. Tosin Anti-Perspiranteissa on se huono puoli, että iho ei voi hengittää niin hyvin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat