Akupedian kirjoitukset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Akupedian kirjoitus tyyli on huonoa, ainakin mun mielestä. Jos kirjoittaa sinne, eikö voisi kirjoittaa kunnolla, eli laittaa isot alkukirjaimet ja oikeinkirjoitukset muutenkin. Kuka on samaa mieltä?

Kommentit (6)

Vierailija

Eihän tuo oikeinkirjoitus kaikissa artikkeleissa huippua ole, mutta jos havaitset tälläistä olisi mukavaa jos korjaisit asian kirjoittamalla artikkelin oikein. Tällä tavoin tuota saa kitkettyä pois. Mutta olen kyllä yhtä mieltä siitä että jotkut kirjoitukset Akupediassa ovat ala-arvoisia. :(

Vierailija

Lainaus:
Re: Akupedian kirjoitukset

-DonaldDuck- - 27.11.09 08:21 (ID 398365)

Eihän tuo oikeinkirjoitus kaikissa artikkeleissa huippua ole, mutta jos havaitset tälläistä olisi mukavaa jos korjaisit asian kirjoittamalla artikkelin oikein. Tällä tavoin tuota saa kitkettyä pois. Mutta olen kyllä yhtä mieltä siitä että jotkut kirjoitukset Akupediassa ovat ala-arvoisia. :(

Kyllä minä korjailenkin niitä minkä ehdin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Akupedian kirjoitukset

Caballero - 27.11.09 08:33 (ID 398377)

Lainaus:
Re: Akupedian kirjoitukset

-DonaldDuck- - 27.11.09 08:21 (ID 398365)

kyllä mä korjailenkin niitä minkä kerkeen.

Korjailehan myös kirjoituksiasi täällä. Isot alkukirjaimet puuttuvat.

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Jos olette huomanneet "Aiheettoman spämmiartikkelin", se ei ole minun tekemäni, vaan se oli alussa esim. "Aku on paras!", "Kuka tykkää Aku Ankasta?" ym. Olen yrittänyt parhaani mukaan korjailla niitä.

Vierailija

Kirjoitustyyli on todellakin aika alhaista.

Minä josku korjailen virheitä ja huomaan, että joihinkin artikkeleihin on laitettu omia mielipiteitä. Eihän omia mielipiteitä laiteta, vaan faktaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat