Akupedia-mitalli

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miks mä en oo saanu Akupedia mitallia, vaikka mä oon tehny 11 artikkelia sinne?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Sama juttu Gallerian kanssa... Jos sinnekin lähettää kuvia, mitailia ei tule. Kirjoittelin sinne ennen sivujen uudistusta, ja sain ainoastaan 5. mitalin. : ( Mutta kyllä kai se vika korjaantuu

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Akupedia-mitalli

akkari69 - 29.11.09 03:34 (ID 399713)

Miks mä en oo saanu Akupedia mitallia, vaikka mä oon tehny 11 artikkelia sinne?

Huomasin, että olet näköjään suoraan Perunamaasta lisännyt nuo kuvat Akupedian artikkeleihin. Niin ei saa tehdä, se on suoralinkitystä, ja Perunamaa ei varmasti ole antanut siihen lupaa. Ylläpito lisää kuvat itse Akupedian artikkeleihin, jos lisää.

Vierailija

En usko, sillä minäkin olen kirjoitellut tuonne Akupediaan, muttei mitään mitallia ole tullut. Nuo viikon eniten viestejä lähettäneetkään ei ole vielä päivittynyt. Eikö näitä sivuja yhtään päivitetä ja seurata?

Vierailija

Siis pitäisikö sinne vain kirjoittaa paljon? Vaikka olen kirjoitellut vaikka kuinka paljon Akupediaan niin en saa minkäänlaista mitallia sieltä. Vai pitäisikö sinne myös tehdä artikkeleita? Vai mitä pitää tehdä? Kun minä haluaisin minun profiiliini edes jonkunlaisen mitallin Akupediasta siis vastatkaa miten sinne saadaan oikein mitalli!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Asia taitaa olla nyt niin, että tämä koko sivusto on aikalailla epäkunnossa. Keskustelusivulla ei päivity nuo listat, galleriaan ei pysty lähettämään töitä, haku ei löydä kaikkein uusimpia viestejä, ankkaprofiiliin ei päivity mitalit, ja mitäs vielä?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Akupedia-mitalli

djlordi - 06.12.09 05:34 (ID 406791)

Asia taitaa olla nyt niin, että tämä koko sivusto on aikalailla epäkunnossa. Keskustelusivulla ei päivity nuo listat, galleriaan ei pysty lähettämään töitä, haku ei löydä kaikkein uusimpia viestejä, ankkaprofiiliin ei päivity mitalit, ja mitäs vielä?

Tuohon lisäisin, ettei haku - ainakaan minulla toimi kunnolla. Missä vika?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Akupedia-mitalli

Mörkömööpeli - 07.12.09 03:40 (ID 407327)

Lainaus:

Tuohon lisäisin, ettei haku - ainakaan minulla toimi kunnolla. Missä vika?

Jep. Sama ongelma täälläkin. Laiskotteleeko Ylläpito tai jotakin... Toivottavasti saadaan asiat kuntoon mahdollisimman nopeasti. :D

E: hehe, sadas viesti...

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

No ei tään ny nii nelppoo oo ku o satoja käytääjii ja kaikil pitäsi antaa jotai mitallei vaik ne o iha turhii. Ettekste te jaksa muust ruikuttaa. Ku eikös täällä vaa pitäis pitää hauskaa. Ei tää ny o nii totista touhua.

Vierailija

Lainaus:

Ei niin. Kysyin heiltä (palautteella) että miksi keskustelun listoja ei päivitetä, he vastasivat että se on vika. Vikaa yritetään korjata, mutta ei ainakaan vielä onnistuttu. Ja, mitalitkin ovat varmaan vika, mutta kyllä ne joskus korjaantuu....(huom. joskus)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kiitos tiedosta ?cutefunny?, itsekin kysyin palautteella eilen noita ongelmia, mutta eivät kai siihen sitten vastaa, jos kysyit samaa asiaa aiemmin.

Harmittaa, kun blogikirjoituksiakaan ei ole hetkeen tullut, niin ei tiedä yhtään mitä on tulossa, vai onko oikein mitään..

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Akupedia-mitalli

Rooperelaa98 - 08.12.09 02:19 (ID 408081)

Kiitos selvityksestä ?cutefunnny?. Vähän tylsää kun mikään nouse tai päivity.(6)

Hei rooperelaa98, lopeta Wikipediasta kopioiminen välittömästi! Lisäksi kopioit sinne sellaisia artikkeleita, joita Akupediassa jo on. Akupediaa on tarkoitus siivota, ei sotkea.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat