Akupedia-projekti

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä on tarkoitus keskustella Akupedian parannusehdotuksista ja jaella tehtäviä toisille käyttäjille. Täällä voi myös aloittaa projekteja muiden käyttäjien kanssa. Mitään projektia ei tällä hetkellä ole käynnissä.

Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

Ilmoittaudun Nettisivuihin. Menen jo siivoamaan. Eli, tyhjennän vain kaiken tiedon, ja kirjoitan siihen "ylläpito, poistakaa tämä"?

Vierailija

Onko tässäkään loppujen lopuksi järkeä. Olen aivan varma, että tämäkin "siivousprojekti" päättyy siihen, että jotkut poistavat muitakin akupedia tekstejä, kuin mitä olisi tarkoitus, sillä joidenkin mielestä asiallisetkin tekstit voivat olla "epäasiallisia". Mitäpä jos antaisimme kunnianarvoisan ylläpidon tehdä nämä päätökset itse.

Vierailija

Tarkoitus on vain poistaa turhat kaksoiskappaleet ja artikkelit, joissa lukee vain "loool", "Spämmiä", "Roope asjauu Ankkalinnassa ja on rikas" tai muuta turhaa. No onko lisää ilmoittautujia. Ps: Tervetuloa foorumille Pasi!

Vierailija

Minä voin hahmot ottaa.

Edit: Maapallo poista se suppeampi aihe, älä mieluiten sellaisia joissa on enemmän tekstiä. Ja mieti mitä poistat.

//Otan sittenkin Piirtäjät ja käsikirjoittajat, koska sekoan lukiessani sitä spämmiä.

Vierailija

Ei, tuota nyt saisi muokkaamalla parannettua. Poista vain aivan turhat, kuin: "höpölöpööö", "Roope on kivba" tai "Spämmiä".

Vierailija

Koko "Tavarat"-osasto on pengottu, enkä löytänyt mitään poistettavaa, jos vain tuollaiset poistetaan.

Sitten siirryn toiseen osastoon, joka on "Konnat ja velhot".

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat