Lue tämä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Joo, olen varma, että tästä ei olisi tarvinnut tehdä topiicia, mutta teenpä nyt. Eli siis, minä lopetan käynnit kokonaan akkareitten sivuilla. Tein sen takia tämän, että ei tarvitse jokaisen erikseen kysyä missä minä olen. Joten, moido ystäväiseni. En ota vastaan kysymyksiä.

Hyvästi, sanoo ATI. Saatan joskus käydä täällä.

Kommentit (9)

Vierailija

Lainaus:
Re: Lue tämä

Kaisakoo - 01.12.09 04:04 (ID 400892)

Hei, hei! Jään kaipaamaan sinua:I

Niin minäkin... :( Hei hei... :(

Vierailija

Lainaus:
Lue tämä

AkutykkääIineksestä - 01.12.09 04:03 (ID 400890)

Joo, olen varma, että tästä ei olisi tarvinnut tehdä topiicia, mutta teenpä nyt

Oikeassa olet. Mutta silti, heissulivei, jäämme kaipaamaan sinua.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Lue tämä

Tupu,Lupu&Hupu - 01.12.09 04:05 (ID 400895)

Lainaus:
Re: Lue tämä

Kaisakoo - 01.12.09 04:04 (ID 400892)

Hei, hei! Jään kaipaamaan sinua:I

Niin minäkin... :( Hei hei... :(

Niin minäkin heippa hei.

Vierailija

Loru ATILLE: Viikon vaille kaksi kuukautta ATI täällä oli, lähti melkein heti. Niin moni tääl sua kaipaamaan jää, ehdittiin sanoa moi ja hei, mut nyt sä leikin kesken jätit. Petit et ketään, kukaan ei tullut pettymään, eikä toivottavasti tulekaan.

Siis hyvästi ATI. :'(

Hyvästellen: MM8

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Lainaus:
Lue tämä

AkutykkääIineksestä - 01.12.09 04:03 (ID 400890) Joo, olen varma, että tästä ei olisi tarvinnut tehdä topiicia, mutta teenpä nyt. Eli siis, minä lopetan käynnit kokonaan akkareitten sivuilla. Tein sen takia tämän, että ei tarvitse jokaisen erikseen kysyä missä minä olen. Joten, moido ystäväiseni. En ota vastaan kysymyksiä. Hyvästi, sanoo ATI. Saatan joskus käydä täällä.

Niin minäkin.. :( Olit todella hyvä käyttäjä, (Vaikka en kovin sinusta pitänytkään) Jäät silti AA:n sivujen historiaan.

Hyvästi ATI! :'(

Vierailija

Harmi.Akkarin sivujen vuoden käyttäjä-äänestys menee sulla sivu suun.Ja muutenkin on kaikkea muuta kuin kivaa että aku ankan nettisivujen käyttäjät hupenevat.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat