Hannu Hanhi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miksi Hannu Hanhella on niin paljon onnea? Mitä itse tekisit sillä onnella?

Kommentit (12)

Vierailija

Huomaan arska11, että olet vasta rekisteröitynyt sivustolle. Siksipä sanonkin, että vastaisuudessa tällaiset topicit pitäisi sijoitaa hahmot-foorumiin. Tai mieluiten kysyä asiasta Off-Topicissa. Sivustolla käy kyllä tarpeeksi käyttäjiä, jotta kysymyksesi tulisivat vastattua ilman, että niistä tekee omaa topicia.

Mutta tervetuloa sivustolle kuitenkin.

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Lainaus:
Re: Hannu Hanhi

Kolmas Caballero - 01.12.09 05:42 (ID 401069) No tuo oli kohteliasta Budjettivaje.

Miten niin epäkohteliasta? Kolmas Caballero? Budjettivajehan vain kertoi uudelle käyttäjälle hyviä vinkkejä. Hän ei haukkunut, tai sanonut mitään epäkohteliasta!

Vierailija

Tämä topicin aihe kyllä kuuluisikin off-topiccii, siitä olen samaa mieltä. Mutta tervetuloa Aku Ankan sivuille käyttäjäksi :D.

Vierailija

Aika turha topic, mutta ymmärrän ettet voi uutena käyttäjänä tietää kaikkia asioita. Tervetuloa kuitenkin sivuille!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Hannu Hanhi

Hermanni 313 - 01.12.09 05:50 (ID 401104)
Lainaus:
Re: Hannu Hanhi Kolmas Caballero - 01.12.09 05:42 (ID 401069) No tuo oli kohteliasta Budjettivaje.
Miten niin epäkohteliasta? Kolmas Caballero? Budjettivajehan vain kertoi uudelle käyttäjälle hyviä vinkkejä. Hän ei haukkunut, tai sanonut mitään epäkohteliasta!

EN minä tarkoittanut että,epäkohteliasta vaan kohteliasta.Että on mukava että joku käyttäjä toivottaa uuden käyttäjän tervetulleeksi.En minä tyhmäkään ole!

Vierailija

No kekustellaan siitä mistä täällä pitää kekustelle, eli Hannu Hanhesta. No minä en tiedä miten hän on niin onnekas, ja jos minulla oli noin paljon onnea osallistuisin moneen kilpailuun.

Vierailija

Ei se mitään, vaikka alussa tunaroi ;D

Senkun vain jatkat, ja sinusta tulee vielä huippukäyttäjä!

Tervetuloa AA.fihin! Olet tervettullut tänne!

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Lainaus:
EN minä tarkoittanut että,epäkohteliasta vaan kohteliasta.Että on mukava että joku käyttäjä toivottaa uuden käyttäjän tervetulleeksi.En minä tyhmäkään ole!

Anteeksi Kolmas Caballero! Minun mokani, tulkitsin tuon hieman väärin. Olet hyvä käyttäjä;)!

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Hannu Hanhi

javal - 01.12.09 06:02 (ID 401148) Tämä topicin aihe kyllä kuuluisikin off-topiccii, siitä olen samaa mieltä. Mutta tervetuloa Aku Ankan sivuille käyttäjäksi :D.

Eikös Hannu Hanhi ole hahmo ja silloin se kuuluisi Hahmot-osioon?

Ja arska 11, tervetuloa AA:n sivuille, toivottavasti ne tarjoavat sinulle mukavia hetkiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat