Miksi kukaan ei hyväksy minua sellaisena, kuin olen?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletko koskaan ollu esim 'koulukiusattu' tai kaverisi on pettanyt sinua pahasti??

Kommentit (12)

Vierailija

No,minua ei ole kauheasti kiusattu,mutta vähän tuntuu kun jotkut luokkalaiseni katsoo minua ja kuiskii jotain ja alkaa nauraa.Se tuntuu pahalta.XD)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Eipä ole kiusattu eikä haukuttu ja hyvä niin. Ja jos kiusataan niin ei kannata välittää. Itsepähän ne kiusaajat ovat niin tyhmiä kun rupeavat arvostelemaan. Ja niillä kiusaajilla saattaa olla myös paha mieli tai paha olo ja sitten he vain purkavat sitä johonkin ihmiseen.

Ja muista,että olet juuri hyvä sellaisena kuin olet. Kukaan ei ole täydellinen, mutta jokaisessa on jotain hyvää.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Miksi kukaan ei hyväksy minua sellaisena, kuin olen?

Sohvaperuna - 02.12.09 10:18 (ID 401550)

Ja muista,että olet juuri hyvä sellaisena kuin olet. Kukaan ei ole täydellinen, mutta jokaisessa on jotain hyvää.

Veit sukat suustani, Sohvaperuna.

Vierailija

olen vähän herkkä ja olen rillipää eikä mua kiusata. mutta mun yksi kaveri nii sitä kiusataan joka päivä ja tulee kotiin mustelmilla ja jalat ruvella eikä opet tee mitään.=(

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Re: Miksi kukaan ei hyväksy minua sellaisena, kuin olen?

yumi_1 - 02.12.09 10:43 (ID 401572) olen vähän herkkä ja olen rillipää eikä mua kiusata. mutta mun yksi kaveri nii sitä kiusataan joka päivä ja tulee kotiin mustelmilla ja jalat ruvella eikä opet tee mitään.=(

Tuttu juttu. Yksi poika c-luokalta (itse olin a-luokalla) hakattiin kerran koulun pihalla ja opet vain sano,että: "pojat ovat poikia ja antaa heidän itse selvittää riitansa."

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
Sohvaperuna: Yksi poika c-luokalta (itse olin a-luokalla) hakattiin kerran koulun pihalla ja opet vain sano,että: "pojat ovat poikia ja antaa heidän itse selvittää riitansa."
Tässä kohtaa tekisi mieli hakata kyseiset opettajat ja sanoa että tämä on sitten meidän välinen juttu eikä poliisin. No ei, mutta mitä ihmettä varten ne opettajat sitten siellä pihalla pönöttävät? Nauttimassa ilmaisesta matsista? No eivät todellakaan. Tässä tilanteessa ottaisin yhteyttä oppilaitoksen johtoon ja puhuisin suuni puhtaaksi mokomasta välinpitämättömydestä. Olisi siinä moni maikka äkkiä kilometritehtaalla.

Vierailija

mua kuitenkin inhottaisi olla sellaisessa koulussa jossa opet ei huomaa kiusausta. onneksi meidänkoulussa ei kiusata paljon(huom)paljon

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Moi

entinen aaro hanhi - 02.12.09 12:12 (ID 401604) Kiusasin ite joskus mut en enää nyt mua kiusataan PALJON!!!!!

Mitäs kiusasit! Nyt sitä saa samalla mitalla takaisin. Sitä saa mitä tilaa...

Vierailija

Lainaus:
Sohvaperuna: Sitä saa mitä tilaa...

...Ja sitä niittää mitä kylvää. Aivan niin.

Itse olen kokenut useinkin sellaista piikittelyä, mutta en niinkään kiusaamista. Kiusaamista en sitten ole omasta mielestäni päässyt todistamaan. Ja voitte mennä takuuseen siitä, etten itse ole kiusannut ketään enkä koskaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat