Best Patukka?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä on paras suklaapatukka mielestänne?

Mun mielest mars, twix ja tupla on iha O.K...

Kommentit (10)

Vierailija

Hankala sanoa. Mars on sellainen normipatukka, joka kelpaa pieneen makean nälkään.

Twix taas on ihanan rapea ja pakkauksen sisältö on riittoisa, mutta toisaalta se maistuu parhaalta melko kylmänä.

Snickers taas tuo kaikista markkinoiden patukoista pähkinän maun parhaiten esiin. Toisaalta Snickers-patukat itsessään ovat kooltaan pienehköjä.

Tupla-patukat ovat sitä sellaista ihanaa crispiä, mutta itse ne patukat ovat todella pieniä.

Fazerin patukat taas ovat hyviä, mutta liian suklaapitoisia, jotta niitä voisi syödä kerralla yhtä enempää.

Niinpä minun mielestäni paras suklaapatukka on El Doradon keksisuklaapatukka. Se on aivan Twixin makuista, mutta paljon halvempaa.

Vierailija

oon allerginen suklaalle joten en voio syödä suklaata, mutta olen saanut lempinimen "patukaton patukkamies" siitä että käytän nutcase snickers hanskoja ja pipoa mutta en voi syödä sitten itse sitä snickersiä

Vierailija

Tässä arvioni eri patukoista:

Mars - oli ennen lempi patukkani, mutta nytten valtikka on siirtynyt snickersille! Toffee on suussa sulavaa! Mahtava makuelämys! Koulu arvosana: 9+

Twix - Oikein hyvää myöskin. Ei ole ikinä ollut suosikkini, mutta on aina ollut yksi parhaista.

Kouluarvosana: 8 1/2

Snickers - Täjjä hetkellä number 1 patukka. Pähkinät sopivat hyvin suklaaseen. Mahtava maku elämys! Arvosana: 10-

Tupla - Noussut omilla listoilla vasta vähän aikaa sitten parhaitten patukoiden listalle. Täyteläs! Arvosana: 9

Suffeli - pieni, mutta ihan OK patukka pieneen makean nälkään. Arvosana: 7

Kismet - Ihan hyvää, mutta ei jostain syystä tee mieli enempää yhden patukan jälkeen. Arvosana: 8

Pätkis - Mielestäni suklaa on tässä todella hyvää, mutta se on vain tavattoman pieni. Arvosana: 8

Da capo - Mielestäni aivan kamalaa... En pysty syömään. Arvosana: 5+

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat